Beste NL gebruikers,
Wat lang op zich liet wachten is eindelijk gelukt.
Ik kan u vandaag de complete
Win-Digipet versie 2012.1 in het Nederlands als download gratis ter beschikking stellen.
Dat dit mogelijk is geworden, dank ik aan Dhr. Rob Bogers voor het vervaardigen van het
NL-handboek en Dhr. Jaap Kramer voor de vertaling van alle beeldschermteksten.
Beiden hartelijk dank, ook uit naam van alle gebruikers in Nederland..
Uit het NL handboek van Dhr. Bogers kon ik ook een volledig NL-Helpbestand (
WDPHilfe2012.chm) maken. Zo kunt u op elk moment mbv. de F1-toets dit helpbestand oproepen.
Helaas heeft het conversieprogramma geleid tot een zeer groot helpbestand en is daarmee de installatieroutine meer als verdubbeld. Echter vandaag de dag is dat voor een download geen probleem meer.
Deze installatieroutine installeert het complete Win-Digipet programma in NL!
Gebruikers van de Duitse versie 2012 overschrijven daarmee de standaard aangeboden WDP-map: (
C:\WDIGIPET) of de schijf & map waarin het programma (alternatief) werd geïnstalleerd.
Gebruikers van de Engelse versie 2012.1 moeten bij de installatie als installatiepad
C:\WDIGIPET_INT ingeven of de schijf & map waarin het programma (alternatief) werd geïnstalleerd.
De beide originele CD’s dienen eveneens voor die NL versie 2012.1 als kopieërbeschermings CD.
Gelijktijdig wordt ook een nieuwe
Win-Digipet demoversie 2012.1 NL als download vrij gegeven,
Win-Digipet versie 2012.1 in het Nederlands downloaden (zip met 139 MB) MD5: 5e7bcab5ebba954a10e15400191d28aaVeel plezier toegewenst met de NL versie 2012.1.