-> Je kunt wissels manueel schakelen en daarbij loks manueel besturen ik neem aan dat je wissels stelt in het railplan en de lok met de muis via de machinistenstand
-> Je kunt een FS zetten en de lok manueel besturendeze is mij een beetje onbekend, althans denk nooit getest. Lossen de FS zichzelf op ?
Misschien is dit een thema voor ons Stamtafel Düren en misschien ook voor de Nederlandse Stamtafel.
Hallo Eric,Dat thema is bekend. Bij de modulegroep gebruiiken ze automatisch en handmatig.Het leuke hiervan is dat je een ZNF aan het eind van een module kunt stoppen en dan vervolgens aan een ander module handmatig verder kunt rijden. Maar .... hier komt het. Die ZNF waar het bouwjaar op staat wordt automatisch naar het begin van de ZNF waar de trein , na een rondje handmatig gereden heeft, weer aan het begin van de module weer opgepikt wordt!.
Hallo Eric,Zitat von: rocofan am 07. November 2014, 18:34:45-> Je kunt wissels manueel schakelen en daarbij loks manueel besturen ik neem aan dat je wissels stelt in het railplan en de lok met de muis via de machinistenstandJa.Zitat von: rocofan am 07. November 2014, 18:34:45-> Je kunt een FS zetten en de lok manueel besturendeze is mij een beetje onbekend, althans denk nooit getest. Lossen de FS zichzelf op ?Hallo Stefan, Wil jij dit op de volgende of mogelijk een volgende Stammtisch zetten ? ik denk dat er meerdere zullen zijn die niet al deze mogelijkheden reeds kennen.Volgende maand zal denk ik wel vol zitten met het DC Car systeem :-)GrtzericJa, doen ze.Misschien is dit een thema voor ons Stamtafel Düren en misschien ook voor de Nederlandse Stamtafel.
Hallo Eric,heel mooi. Tenminste een heft verstaan wat ik gisteren verhaald heb. Het was alweer en heel leuke avond! Ik wil er nook iets in de Stammtisch schrijven.
De slagroom op de rijstenvlaai :-)nog bedankt voor je genomen moeite en inzet !