Autor Thema: Tams centrale en N wissels  (Gelesen 3757 mal)

Offline Bob Vermeulen

• Senior-Mitglied
    • "Feldbergbahn"
Tams centrale en N wissels
« am: 05. April 2007, 23:09:41 »
Slaapt iedereen of loopt alles naar behoren in Nederland   !

Een maand na de installatie van de TAMS centrale loopt alles zonder problemen. Enkele van jullie wilde dat weten en ik ben er blij mee dat het gedaan heb.

Wie heeft ervaring met de N wissels van minitrix. Ik heb met sommige problemen. Als de wissels op rond staan dan sluit de tong niet goed en ontsporen de loks. Dit is welles waar geen WDP onderwerp maar ik durf het hier wel te vragen!  
Deelnemer WinDigiPet Gebruikersgroep Nederland
Proud member of the Dutch WinDigiPet group

N bahn | Periode III | Duitsland middelgebergte | Windows10 | WDP 2021.1b | TAMS | LDT RM-GB-8 | S-DEC-4 |

Offline Riny

• Senior-Mitglied
    • http://www.modelspoorh0.nl
Re: Tams centrale en N wissels
« Antwort #1 am: 06. April 2007, 17:09:35 »
Als antwoord op:
Slaapt iedereen of loopt alles naar behoren in Nederland   !    

Slapen ??  
Nee niet echt.
Ik heb heel mijn baan afgebroken en ben dus bezig om alles weer op te bouwen.
Ik kom straks als "beginnend WDP-er" echt nog wel met leuke vragen die jullie mogelijk kunnen (zal wel) beantwoorden.

Het is misschien flauwekul dat ik reageer omdat ik zelf H0 rij maar wat de N-wissels betreft, staan ze niet te droog?
Een spaarzaam drupje olie op de draaipunten zou misschien kunnen helpen denk ik.

Wat de Tams controle betreft daar moet ik ook nog achteraan maar ja, op dit moment ??? Hout is goud en dat weten jullie allemaal denk ik?  

Wat de wissels betreft ben ik toch benieuwd.    
Met vriendelijke modelspoor groetjes,
Riny.

Märklin, H0 | K-Rails | Intellibox-IR, Tams Master Controle &  Ecos 1 | 2x Boosters Tams B2 | 10x Viessman 5211 | 15x Viessmann 5217 |
2x Laptop | Win-digipet 2009.1 Eng.  | DB / SBB | Periode: II t/m begin IV | Faller Car System via Koploper.

"Model Railway Workshop"