Autor Thema: Gevraagd: handleiding Booster 6015 voor Tams controle.  (Gelesen 4455 mal)

Offline Riny

• Senior-Mitglied
    • http://www.modelspoorh0.nl
Beste Forumleden,

Ik ben op zoek naar een handleiding van de Märklin Booster 6015.
Het gaat mij om de technische gegevens van de aansluiting welke naar de Tams controle (is in bestelling) gaat dus ik bedoel de pin aansluiting.
Omdat er verschil zit in de 6015 en de 6017 zou ik graag eerst wat info willen voordat ik mijn IB en straks mijn Tams naar de eeuwige jachtvelden help want daar heb ik dus geen zin in.

Wie oh wie kan mij helpen aan een eventuele kopie van een handleiding of pdf bestand?

Bij voorbaat mijn dank.  
Met vriendelijke modelspoor groetjes,
Riny.

Märklin, H0 | K-Rails | Intellibox-IR, Tams Master Controle &  Ecos 1 | 2x Boosters Tams B2 | 10x Viessman 5211 | 15x Viessmann 5217 |
2x Laptop | Win-digipet 2009.1 Eng.  | DB / SBB | Periode: II t/m begin IV | Faller Car System via Koploper.

"Model Railway Workshop"

Offline Ralf Krapp

• Senior-Mitglied
  • Ort: 63179 Obertshausen (Landkreis Offenbach) - Rhein-Main-Gebiet Ort bei GoogleMaps suchen de
Re: Gevraagd: handleiding Booster 6015 voor Tams controle.
« Antwort #1 am: 29. Mai 2007, 16:11:54 »
Beste Riny,
ik hebb een kopie van de informatie gemakt. Ik hop ik kan U ermee helpen.
Groeten uit Obertshausen  

Zu diesem Beitrag gehören 1 Anhäng(e). Um diese zu sehen oder zum Download müssen Sie sich einloggen.
Grüße aus Obertshausen (Hessen)
Ralf Krapp
  • Win-Digipet-Version:
    WDP 2021.0b
  • Anlagenkonfiguration:
    Spur HO; K-Gleis; Tams MC; 4 Kabasoft-Booster; Viessman-Weichen- und Rückmeldedekoder; Lokdekoder MM und andere
  • Rechnerkonfiguration:
    Windows 7 Home Premium; Intel Core i3-530 Prozessor 1333 MHz

Offline Gerard Moggré

• Senior-Mitglied
« Antwort #2 am: 29. Mai 2007, 16:12:30 »
Hoi Riny,

De booster die jij hebt (6015) is een voorloper van de 6017.
Ze zijn vrijwel identiek, alleen bij de 6017 zit een dipschakelaar meer (de 4de) en sluit je de 5-pins platte kabel andersom aan. Bij de 6017 is dit naar boven toe, en bij de 6015 naar beneden. Ik heb nog wat lektuur uit "de oude doos" als kopie bijgevoegd. Misschien heb je er wat aan. Maar volgens mij kun je de 6015 gewoon gebruiken.

Met vriendelijke groeten,
Gerard  

Zu diesem Beitrag gehören 1 Anhäng(e). Um diese zu sehen oder zum Download müssen Sie sich einloggen.

Offline Gerard Moggré

• Senior-Mitglied
« Antwort #3 am: 29. Mai 2007, 16:13:56 »
Hoi Riny,

Nog eentje.

Met vriendelijke groeten,
Gerard  

Offline Riny

• Senior-Mitglied
    • http://www.modelspoorh0.nl
« Antwort #4 am: 29. Mai 2007, 17:23:11 »
Beste Ralf en Gerard,

Wat wordt ik weer verwend door jullie.
Mijn welgemeende dank voor de informatie.
Ik ga eens lekker lezen en alles goed in mij opnemen.

Nogmaals dank.

Met vriendelijke modelspoor groetjes,
Riny.

Märklin, H0 | K-Rails | Intellibox-IR, Tams Master Controle &  Ecos 1 | 2x Boosters Tams B2 | 10x Viessman 5211 | 15x Viessmann 5217 |
2x Laptop | Win-digipet 2009.1 Eng.  | DB / SBB | Periode: II t/m begin IV | Faller Car System via Koploper.

"Model Railway Workshop"