Zeer gewaardeerde WDP-ers,Ik zat mij af te vragen of er een negatieve invloed is met bijv. mijn TEE 502 betreffende de plaats van de sleper.Na de ombouw heb ik noodzakelijkerwijs 1 sleper verwijderd terwijl er normaal 2 onder zitten.1x onder de loc en 1x onder de stuurstand.(zie treinstel in bijlage)Mijn eigenlijke vraag, is het van belang waar de sleper zit betreffende het stoppen voor een sein zodat deze niet door een stopsectie schiet/rijd onder WDP?Mogelijk dat ik de vraag wat krom stel maar dan hoor ik het graag en zal ik proberen deze anders te formuleren.
Ik ben geen Marklin spe*censored*t.Maar dat het in de WDP staat, moet het denk ik ook gelden voor Marklin, lijkt mij.?Dat laat ik aan de Marklin spe*censored*ten over.
Bv. mijn motorpost heeft 4 antislipbanden op 1 draaistel, dit draaistel wordt slecht gedetecteerd, het verschil in stoppen vooruit of achteruit kan bijna 20 cm. verschillen, met vriendelijke groet,Walter
Hier zal ik ook eens na kijken, ik heb inderdaad ook een paar loks die ten opzichte van andere loks iets te ver door rijden, kan dus aan die antislipbanden liggen.Weer iets opgestoken m.v.g.