Autor Thema: Laptop > flatscreen  (Gelesen 2510 mal)

Offline Willy de Vaal

• Senior-Mitglied
  • Wat ik doe in mijn vrije tijd.
    • Mijn modelspoorbaan
Laptop > flatscreen
« am: 29. August 2008, 01:14:06 »
De forum leden hier die ook mijn site wel eens bezoeken hebben daar kunnen zien dat ik in mijn treinkamer naast een telefoon en internet aansluiting ook een tv  aansluiting heb en dus naast mijn laptop een flatscreen tv heb staan.

Vandaag heb ik deze eens op mijn laptop aangesloten om te kijken of ik deze ook voor WDP kon gebruiken. Ik kan WDP verplaatsen naar deze flatscreen en b.v. andere vensters op mijn laptop tonen zoals b.v. alle lokcontrols. Ik zou graan WDP op mijn laptop laten draaien en het spoorplan als venster op mijn flatscreen plaatsen, helaas kan ik nu juist dit venster niet verplaatsen, alle overige venster laten zich wel verplaatsen.

Doe ik iets niet goed of kan dit simpel weg gewoon niet  ???

Zu diesem Beitrag gehören 3 Anhäng(e). Um diese zu sehen oder zum Download müssen Sie sich einloggen.
Viele Grüße
Willy de Vaal - Niederlande.
http://www.wdevaal.nl

Anlagenkonfiguration: WDP Pro X3b NL, Ecos Centrale & Ecosboost , HO Modelgleis mit Märklin C-Rail.
Decoders: Viessmann 5211, 5213, 5217.
Rechnerkonfiguration: Acer 9411 AWSMi (Laptop) -1GB, Microsoft Windows Vista.

Offline Riny

• Senior-Mitglied
    • http://www.modelspoorh0.nl
Re: Laptop > flatscreen
« Antwort #1 am: 29. August 2008, 14:11:06 »
Als je daar interesse in hebt stuur dan een Pbetje naar mij toe dan geef ik je de naam van het programma.
Hallo Jan,

Even met alle respect.
Mogen wij de naam van dat programma-tje niet weten? :o
Mogelijk dat er nog wel meer mensen zijn die hier van op de hoogte gesteld willen worden. :-[
Met vriendelijke modelspoor groetjes,
Riny.

Märklin, H0 | K-Rails | Intellibox-IR, Tams Master Controle &  Ecos 1 | 2x Boosters Tams B2 | 10x Viessman 5211 | 15x Viessmann 5217 |
2x Laptop | Win-digipet 2009.1 Eng.  | DB / SBB | Periode: II t/m begin IV | Faller Car System via Koploper.

"Model Railway Workshop"

Offline Riny

• Senior-Mitglied
    • http://www.modelspoorh0.nl
« Antwort #2 am: 29. August 2008, 15:25:45 »
Hallo Jan,

Ik stelde de vraag niet zo zeer voor mijzelf maar zeker ook voor de mede WDP-ers.
In ieder geval bedankt voor de informatie.
Met vriendelijke modelspoor groetjes,
Riny.

Märklin, H0 | K-Rails | Intellibox-IR, Tams Master Controle &  Ecos 1 | 2x Boosters Tams B2 | 10x Viessman 5211 | 15x Viessmann 5217 |
2x Laptop | Win-digipet 2009.1 Eng.  | DB / SBB | Periode: II t/m begin IV | Faller Car System via Koploper.

"Model Railway Workshop"

Offline Bremer

• Senior-Mitglied
  • Groetjes, Roel.
« Antwort #3 am: 30. August 2008, 13:47:18 »
Ben net terug van vacantie en even op het forum kijken en ik zag gelijk een onderwerp wat mijn aanspreekt. vier monitors op een laptop of PC. Jan leendert kun je aangeven welke videokaar je heb en hoe je vier monitoren op een laptop aansluit. ik weet alleen dat er twee monitor aansluiting op mijn PC zit op de videokaart en op een laptop een. Hoe sluit je vier monitors aan. kun je een foto laten zien hoe je de opstelling hebt en misschien een foto van de aansluiting. ben je zeer dankbaar want ik heb wel interesse om meer monitors aan sluiten
Intellibox IR, H0-Fleischmann rails, Loc's van Fleischmann. PC: Dell, Windows XP, Win-Digipet 2009.5 PE

Offline Bremer

• Senior-Mitglied
  • Groetjes, Roel.
« Antwort #4 am: 31. August 2008, 11:16:35 »
Ja, hoor. De naam is Roel. Mooie opzet, heel interessant. Je zegt dat je een testbaan hebt op een monitor, ben je nog niet bezig met de uiteindelijke permanente baan? Dat moet wel een enorme baan worden.
Intellibox IR, H0-Fleischmann rails, Loc's van Fleischmann. PC: Dell, Windows XP, Win-Digipet 2009.5 PE