Autor Thema: symbool voor overweg  (Gelesen 4325 mal)

Offline Bob Vermeulen

• Senior-Mitglied
    • "Feldbergbahn"
symbool voor overweg
« am: 25. September 2007, 14:32:28 »
Goede middag,
Dacht ik dat in de symbolenlijst ook een symbool voor een spoorwegoverweg zat, maar ik kan hem niet vinden. wie weet waar hij zit?
Deelnemer WinDigiPet Gebruikersgroep Nederland
Proud member of the Dutch WinDigiPet group

N bahn | Periode III | Duitsland middelgebergte | Windows10 | WDP 2021.1b | TAMS | LDT RM-GB-8 | S-DEC-4 |

Offline Bob Vermeulen

• Senior-Mitglied
    • "Feldbergbahn"
Re: symbool voor overweg
« Antwort #1 am: 25. September 2007, 22:39:54 »
Jan Leendert bedankt, ik heb het gevonden ;D.
Nog al op een rare plaats, maar ja we doen het er mee, want we zijn weer gelukkig
Deelnemer WinDigiPet Gebruikersgroep Nederland
Proud member of the Dutch WinDigiPet group

N bahn | Periode III | Duitsland middelgebergte | Windows10 | WDP 2021.1b | TAMS | LDT RM-GB-8 | S-DEC-4 |

Offline Willy de Vaal

• Senior-Mitglied
  • Wat ik doe in mijn vrije tijd.
    • Mijn modelspoorbaan
« Antwort #2 am: 12. November 2008, 23:40:49 »
Nog al op een rare plaats, maar ja we doen het er mee, want we zijn weer gelukkig

Dan maak mijn ook is gelukkig want ook ik kan het overweg symbool niet terug vinden.
Ik laat mijn nieuwe marklin overweg via wdp besturen via een schakeldecoder het werkt nu ook maar eigenlijk met een vreemd symbool voor de aanduiding van een overweg.
Viele Grüße
Willy de Vaal - Niederlande.
http://www.wdevaal.nl

Anlagenkonfiguration: WDP Pro X3b NL, Ecos Centrale & Ecosboost , HO Modelgleis mit Märklin C-Rail.
Decoders: Viessmann 5211, 5213, 5217.
Rechnerkonfiguration: Acer 9411 AWSMi (Laptop) -1GB, Microsoft Windows Vista.

jlt

• Gast
« Antwort #3 am: 13. November 2008, 00:08:29 »

Dan maak mijn ook is gelukkig want ook ik kan het overweg symbool niet terug vinden.
Ik laat mijn nieuwe marklin overweg via wdp besturen via een schakeldecoder het werkt nu ook maar eigenlijk met een vreemd symbool voor de aanduiding van een overweg.

Hallo Willy,

De overgang symbolen zijn te vinden onder "Erweitere symbolen".
Zie bijgaande screenshot.
Met deze overgang symbolen kun je gebruiken bijv met ZFA automatische laten werken.
Door op te geven welke bezetmelder nr, de trein overheen rijdt om de spoorweg overgang dicht te laten sluiten en desnoods met een belletje.

Zu diesem Beitrag gehören 1 Anhäng(e). Um diese zu sehen oder zum Download müssen Sie sich einloggen.

Offline Willy de Vaal

• Senior-Mitglied
  • Wat ik doe in mijn vrije tijd.
    • Mijn modelspoorbaan
« Antwort #4 am: 15. November 2008, 18:30:20 »
Symbool inderdaad gevonden en toegepast in mijn railpaln.
De overweg gaat nu dicht (en natuurlijk weer open) bij het schakelen van de rijweg via een Viessmann schakeldecoder, dit kom heel natuurlijk over. Tevens hiermee ook het probleem met de massa detectie opgelost.
Standaard schakeld deze overweg via de massa in een stuk rail, dit was niet goed voor de Viessmann S88 terugmelddecoder omdat deze dan op dat moment even de volle 16 volt wisselspaning op zijn ingang kreeg.

Sorry dat ik wat laat reageer, maar wij waren een paar dagen in Zeeland.
Viele Grüße
Willy de Vaal - Niederlande.
http://www.wdevaal.nl

Anlagenkonfiguration: WDP Pro X3b NL, Ecos Centrale & Ecosboost , HO Modelgleis mit Märklin C-Rail.
Decoders: Viessmann 5211, 5213, 5217.
Rechnerkonfiguration: Acer 9411 AWSMi (Laptop) -1GB, Microsoft Windows Vista.