Autor Thema: WDP in 2009  (Gelesen 3577 mal)

Offline Raphael

• Senior-Mitglied
  • Touring on Hard pavement
WDP in 2009
« am: 30. November 2008, 16:47:53 »
Hallo Allemaal,  (had ik mij zelf niet eerst moeten voorstellen??)

Op het forum (deze dus) onder het kopje bijeenkomsten 2009, las ik het volgende stukje.

In die maanden geeft Dr. Peter Peterlin in Duitsland traditie getrouw de Seminars.
In het jaar 2009 brengt Peterlin, ongeveer medio april, de nieuwe WDP versie op de markt.
De eerste geplande Seminar in 2009 vindt plaatst in Mei, waarbij de nieuwe WDP worden gepresenteerd

Om dat ik nu reeel op het punt sta een licencie voor WDP X3 te willen aankopen, vroeg ik mij het volgende af:

Wordt er een kompleet nieuwe WDP op de markt gebracht (jullie ervaring) of wordt het slechts een update (X3c)

Om dat ik mij nu nog kostelijk aan het vermaken ben met alle "ins and outs" van WDP altans met behulp van de demo-versie de buroversie het manual en het forum, en deze software (mit dank an Hr Peterlin) mij telkens male weer verrast over hoe eenvoudig iets kan zijn en toch zo doordacht, er geen tijdsdruk is (het is voor mijn plezier) Kan ik dan niet beter wachten tot Medio April 2009, met de aankoop van de licencie. Zodat ik niet (eventueel) een extra update/upgrade zal moeten/mogen aakopen.

Thomass

Thomss
  • Win-Digipet-Version:
    2015-PE - Build:215.1.44-32
  • Anlagenkonfiguration:
    Spur-N Piccolo gleis, IB-II, Loconet
  • Rechnerkonfiguration:
    Intel Core i7 4430 3.8 GHz nurr Solid State Drives (SSD)

jlt

• Gast
Re: WDP in 2009
« Antwort #1 am: 30. November 2008, 21:06:49 »
Hallo Thomass,

"Hallo Allemaal,  (had ik mij zelf niet eerst moeten voorstellen??)"

Nee hoor, hoeft niet. ;)

Omtrent jouw vraag over de aanschaft, en de nieuwe WDP versie die in medio April/Mei op de markt komt.
Daar kun je met Dr. Peterlin overleggen.
Als je contact opneemt met Dr. Peterlin en je geeft aan dat je ook geinteresseerd bent in de nieuwe versie dan regelt Dr.Peterlin dat ook voor je, of kan ook via Jaap Kramer (Spoorkraam)
Ik weet niet hoe met de nieuwe versie gaat, wat dat extra gaat kosten, daar moet ik die vraag schuldig blijven.
Volgend jaar wordt dat bekend gemaakt via dit Forum.

« Letzte Änderung: 01. Dezember 2008, 11:45:20 von jan leendert »

Offline Bob Vermeulen

• Senior-Mitglied
    • "Feldbergbahn"
Re: WDP in 2009
« Antwort #2 am: 30. November 2008, 21:40:59 »
Hallo Thomas,

Je had je al voorgesteld enkele dagen geleden, we kennen je dus al een beedje :D

Ik denk dat je eerst de vraag moet beantwoorden voor jezelf:" werk ik met de Nederlandse of met de Duitse WDP versie"
Ga je met de Nederlandse versie werken dan kun je gerust nu de Nederlandse ProX3 aanschaffen. Volgend jaar april komt (meestal 3e week van april op de Dortmunder beurs) er een nieuwe versie Dat is echter de Duitse verise en voor dat die weer vertaald is in het Nederlands en de handboeken weer up to date zijn dan ben je zo weer vele maanden verder (jaar).

Er zijn dus 3 mogelijkheden, je koopt nu een Nederlandse versie en die kan je naar mijn idee zeker een jaar gebruiken en als dan de nieuwe Nederlandse verise er is koop je tegen een gereduceerde prijs (net als alle ander Nederlandse versie gebruikers) de nieuwe versie tegen inlevering van de oude versie.

Je koopt de huisdige Duitse versie en upgrate die in April

Je neemt contact op met Peterlin en bekijk met hem wat de mogelijkheden zijn voor de aanschaf van een Duitseversie tegen inruiling in April voor de nieuwe versie

Deelnemer WinDigiPet Gebruikersgroep Nederland
Proud member of the Dutch WinDigiPet group

N bahn | Periode III | Duitsland middelgebergte | Windows10 | WDP 2021.1b | TAMS | LDT RM-GB-8 | S-DEC-4 |