Autor Thema: Inlees-interval bij HSI-88  (Gelesen 1925 mal)

Offline Rob Bogers

• Senior-Mitglied
  • Vriendelijke spoorgroetjes
    • Mijn modelspoorbaan
Inlees-interval bij HSI-88
« am: 30. April 2009, 17:06:54 »
Ik zat het boekwerk te lezen over de nieuwste versie en daar las ik het volgende:

Op pagina 67 paragraaf 4.1.4 staat namelijk in de tweede alinea:

In diesem Fall sollten Sie für die Intellibox einen Wert von 2000 und für das HSI von 100 einstellen, damit Sie Ihr Com¬putersystem und Win-Digipet entlasten, denn die Rückmeldungen von der Intellibox haben eine sehr niedrige Priorität während die Rückmeldungen vom HSI-88 sehr schnell erfolgen sollten.

Vertaald:

In dit geval moet u voor de Intellibox een waarde van 2000 en voor de HSI van 100 instellen waardoor u het computersysteem en Win-Digipet  worden ontlast. Want de terugmelding over de
Intellibox heeft een zeer lage prioriteit en ????handhavend voor de HSI-88 terugmelding zeer snel wordt opgevolgd. Aanbevolen wordt, uit te proberen, welke instelling uw systeem verdraagt.

Terwijl even verderop het volgende staat:

Bei den Digitalsystemen CAN Digital-Bahn, CT-Elektronik ZF5, ECoS, LDT HSI-88, LDT HSI-88-USB, Lenz LI100(F), Lenz LI101(F), Lenz LI-USB, Locobuffer, Märklin Central Station, Massoth DiMAX, Muet Multi Control 2004, Rautenhaus RMX 952, Rautenhaus SLX825, Rautenhaus SLX852, Uhlenbrock IB-Com, Uhlenbrock USB-LocoNet Interface 63120 und UB 65060 UB Intellibox Basic ist die Auswahlliste „Einlese-Intervall“ in den Systemeinstellungen ausgeblendet, weil Win-Digipet selbst¬ständig erkennt, wann ein erneutes Einlesen notwendig ist.

Vertaald:

Aanwijzing!

Bij de digitaalsystemen CAN Digital-Bahn, CT-Elektronik ZF5, ECoS, LDT HSI-88, LDT HSI-88-USB, Lenz LI101(F), Lenz LI-USB, Locobuffer, Märklin Central Station, Massoth DiMAX, Muet Multi Control 2004, Rautenhaus RMX 952, Rautenhaus SLX825, Rautenhaus SLX852, Uhlenbrock IB-Com, Uhlenbrock USB-Loconet Interface 63120 en de Uhlenbrock Intelibox Basic is de keuzelijst inlees-interval in de systeeminstellingen “onzichtbaar”, omdat Win-Digipet zelfstandig herkend, wanneer een nieuwe inlees-interval noodzakelijk is.

Volgens mij is dit een foutje. Hr. Batterman gaf mij hierin gelijk. Ik had het namelijk ook al in een topic in het DE forum naar voren gebracht.

De eerste alinea klopt dus niet, Karl Heinz Batterman zou dit wijzigen in zijn gegevens. Ik hoop hiermee mensen die hetzelfde zagen als ik te helpen.
« Letzte Änderung: 30. April 2009, 18:53:48 von Rob Bogers »
Vriendelijke spoorgroetjes, Rob Bogers

IntelCore i7-860. Windows 7 Pro-64bits, WDP 2012.2 PE, 3 monitoren 22" 1920x1080, 24" 1920x1200 en 27" 2560x1440. Twin-center met Locobuffer, BMD16-SD bezetmelders, 2x LDT-HSI-S88 (serieel), Roco wisseldecoders 10775, Fleischmann Profirails, Rijdend materieel: Fleischmann, Roco, Piko, Lima. Lokprogrammer version 2.7.9/4.2.9, kpf-zeller speedcat en rollenbank.
  • Win-Digipet-Version:
    2012.2
  • Anlagenkonfiguration:
    Fleischmann/Roco/Tweerail