Autor Thema: Re: Update waar kan ik die vinden  (Gelesen 2227 mal)

Offline Riny

• Senior-Mitglied
    • http://www.modelspoorh0.nl
Re: Update waar kan ik die vinden
« am: 22. November 2010, 08:57:18 »
Als je de 2009 versie hebt dan kan je nu de nieuwe (kosteloze) update 4 installeren. In de nieuwe update zit een prachtige tool om je gleisbild te testen op fouten. Ik heb dat ook gedaan gisteren en had er 60. Van sommige weet ik het, omdat mijn gleisbild nog niet af is. Van andere heb ik het gewijzigd omdat het toch fout was. Zo kan ook jij je betreffende rijweg controleren of daar wat fout zit in het gleisbild.

Beste Bob,

Ik heb 2009.3 en zou de update 4 ook graag downloaden, kun je, als je wilt, mij de link misschien geven?
Ik kan hem namelijk nergens vinden.

Misschien handig om de link in je reactie te plaatsen zodat mede- WDPers er ook rechtstreeks naar toe kunnen om hem binnen te halen.

Extra vraag: Is de update ook toepasbaar voor de de Engelse versie of is deze uitsluitend voor de Duitse versie?

Alvast bedankt voor een eventuele reactie.
« Letzte Änderung: 23. November 2010, 20:43:25 von Bob Vermeulen »
Met vriendelijke modelspoor groetjes,
Riny.

Märklin, H0 | K-Rails | Intellibox-IR, Tams Master Controle &  Ecos 1 | 2x Boosters Tams B2 | 10x Viessman 5211 | 15x Viessmann 5217 |
2x Laptop | Win-digipet 2009.1 Eng.  | DB / SBB | Periode: II t/m begin IV | Faller Car System via Koploper.

"Model Railway Workshop"

Offline Bremer

• Senior-Mitglied
  • Groetjes, Roel.
Re: RIJWEGEN
« Antwort #1 am: 22. November 2010, 14:23:19 »
Goh Riny, ik heet weliswaar geen Bob maar als ik een antwoord mag geven op je vraag; kan ik je vertellen dat de downloads te downloaden zijn van de downloadpagina (kijk rechts op de homepagina, daar zie je de tekst staan downloads) klik daarop en kies dan onderin seite 2 en ja hoor daar staat de download maar alleen in het Duits. Als hij in het Engels verkrijgbaar is kijk je bij de international downloads (amerikaans vlaggetje) en dan scrollen door de pagina's.  ;D :D

Roel
Intellibox IR, H0-Fleischmann rails, Loc's van Fleischmann. PC: Dell, Windows XP, Win-Digipet 2009.5 PE

Offline Bob Vermeulen

• Senior-Mitglied
    • "Feldbergbahn"
Re: RIJWEGEN
« Antwort #2 am: 23. November 2010, 20:38:16 »
Hallo Riny,

De update had ik al in een topic gezet maar is alleen voor de Duitse versie  ::)

http://www.windigipet.de/foren/index.php?topic=64201.0

Deelnemer WinDigiPet Gebruikersgroep Nederland
Proud member of the Dutch WinDigiPet group

N bahn | Periode III | Duitsland middelgebergte | Windows10 | WDP 2021.1b | TAMS | LDT RM-GB-8 | S-DEC-4 |