Autor Thema: Helaas moet ik door tijd gebrek stoppen.  (Gelesen 3510 mal)

Offline Willy de Vaal

• Senior-Mitglied
  • Wat ik doe in mijn vrije tijd.
    • Mijn modelspoorbaan
Helaas moet ik door tijd gebrek stoppen.
« am: 25. Mai 2011, 14:16:58 »
Beste mede forum gebruikers, na er lang over nagedacht te hebben heb ik toch besloten te stoppen met mijn modelspoorbaan hobby. Zoals jullie misschien al hadden opgemerkt was ik door tijd gebrek al lange tijd niet meer actief op het forum. Nadat ik mijn huidige baan heb afgebroken en nadat ik alles heb geïnventariseerd zal ik alle onder delen via mijn site te koop aanbieden.

Het gaat u goed  :'(

Mvg Willy...
Viele Grüße
Willy de Vaal - Niederlande.
http://www.wdevaal.nl

Anlagenkonfiguration: WDP Pro X3b NL, Ecos Centrale & Ecosboost , HO Modelgleis mit Märklin C-Rail.
Decoders: Viessmann 5211, 5213, 5217.
Rechnerkonfiguration: Acer 9411 AWSMi (Laptop) -1GB, Microsoft Windows Vista.

Offline Bram

• Senior-Mitglied
Re: Helaas moet ik door tijd gebrek stoppen.
« Antwort #1 am: 25. Mai 2011, 14:31:30 »
Hallo Willy,

Erg jammer dat je er mee moet stoppen, maar ja als je geen tijd meer hebt dan houdt het op hè. Tijd is net als geld "je kan het maar aan 1 ding besteden". Maar moet je nu alles wel verkopen ???, misschien krijg je in de toekomst wel weer meer tijd en kan je je hobby weer voortzetten. In ieder geval sterkte toegewenst.

Ik heb je een mailtje gestuurd via jouw site.
« Letzte Änderung: 25. Mai 2011, 14:41:41 von Bram »
Met vriendelijke groeten,
Bram
---------------------------------------------------
Märklin H0, C-rails,Tijdperk III en IV,Tams MC, CS2, 8 x K83, 18 x S88, WDP 2009 Premium Edition, Win 7 Home Edt. 64 bit, Pc Core 2 Quad 2,33Ghz, Thema: Duits

Offline Bob Vermeulen

• Senior-Mitglied
    • "Feldbergbahn"
« Antwort #2 am: 25. Mai 2011, 15:22:43 »
Hallo Willy,

Jammer dat je gestopt bent. Het was inderdaad al lang stil (ook op je web site). Jammer want ik denk dat een hobby altijd goed is om te hebben al was het maar om ook een uitlaat te hebben.
Vergeet de mooie tijd niet en zoals Bram zij misschien begint het nog eens te kriebelen, want vaak is het toch zo dat eenmaal een modelbouwer alrtijd een modelbouwer.

Bob
Deelnemer WinDigiPet Gebruikersgroep Nederland
Proud member of the Dutch WinDigiPet group

N bahn | Periode III | Duitsland middelgebergte | Windows10 | WDP 2021.1b | TAMS | LDT RM-GB-8 | S-DEC-4 |

jlt

• Gast
« Antwort #3 am: 27. Mai 2011, 00:50:25 »
Hallo Willy,

Persoonlijk vind ik het heel jammer dat je ermee bent gestopt.
Maar aan de andere kant is dat ook jouw beslissing, wegens tijdgebrek, je treinhobby moeten beeindigen.
Ik zou als ik jouw was (ik denk dat de anderen het net zo overdenken) verkoop je spullen even nog niet, en berg ze in de kast, waar je een tijd lang niet meer aan denkt. Treinvirus kan na 4 jaar weer opduiken ;).

Ik zie toch regelmatig treinhobbyisten weer terug komen, en ............ zeggen, had ik die spullen maar niet weggedaan.
Maar goed, de keuze is natuurlijk aan jouw. ;)

Mag ik je dan via deze weg je bedanken voor je fijne contacten, in het begin van de WDP periode, waarvan jij de eerste was die de beginners artikel hebt geschreven. Dat was een goeie startblok!!. Waar ik nog steeds mijn complimenten uitspreekt! ;)

Willy, het gaat je goed en wellicht treffen we elkaar nog.

Met vriendelijke groeten,

Jan Leendert Stienstra   

Offline Willy de Vaal

• Senior-Mitglied
  • Wat ik doe in mijn vrije tijd.
    • Mijn modelspoorbaan
« Antwort #4 am: 30. Mai 2011, 19:33:53 »
Mag ik jullie danken voor de vele reacties  8)
Inmiddels ben ik alles aan het inventariseren en zal dat wat ik te koop aanbied op mijn site plaatsen op de pagina http://www.wdevaal.nl/modelspoor, daar ik op een aantal forums actief ben geweest leek me dit de beste oplossing. Op deze pagina staan alle artikelen met afbeelding, omschrijving en vraagprijs omschreven.

Mvg Willy...
Viele Grüße
Willy de Vaal - Niederlande.
http://www.wdevaal.nl

Anlagenkonfiguration: WDP Pro X3b NL, Ecos Centrale & Ecosboost , HO Modelgleis mit Märklin C-Rail.
Decoders: Viessmann 5211, 5213, 5217.
Rechnerkonfiguration: Acer 9411 AWSMi (Laptop) -1GB, Microsoft Windows Vista.