Autor Thema: Vertaling iZNF Workshop  (Gelesen 2824 mal)

Offline Rob Bogers

• Senior-Mitglied
  • Vriendelijke spoorgroetjes
    • Mijn modelspoorbaan
Vertaling iZNF Workshop
« am: 15. Februar 2012, 07:55:31 »
Goedemorgen allen, ik weet niet of er al iemand bezig is met het vertalen van de workshop iZNF maar in overleg met Juergen Grabner heb ik besloten de vertaling van deze workshop ter hand te nemen (in ieder geval voor mijzelf) als niemand anders het doet. Alvast als vingeroefening voor het grote werk.

Rob Bogers
« Letzte Änderung: 15. Februar 2012, 09:18:00 von Rob Bogers »
Vriendelijke spoorgroetjes, Rob Bogers

IntelCore i7-860. Windows 7 Pro-64bits, WDP 2012.2 PE, 3 monitoren 22" 1920x1080, 24" 1920x1200 en 27" 2560x1440. Twin-center met Locobuffer, BMD16-SD bezetmelders, 2x LDT-HSI-S88 (serieel), Roco wisseldecoders 10775, Fleischmann Profirails, Rijdend materieel: Fleischmann, Roco, Piko, Lima. Lokprogrammer version 2.7.9/4.2.9, kpf-zeller speedcat en rollenbank.
  • Win-Digipet-Version:
    2012.2
  • Anlagenkonfiguration:
    Fleischmann/Roco/Tweerail

Offline H.v.d.Oosterkamp

• Moderator
  • Senior-Mitglied
Re: Vertaling iZNF Workshop
« Antwort #1 am: 15. Februar 2012, 10:30:45 »
Hallo Rob,

Mooi dat jij dat doet, ik wil er graag gebruik van maken.
Ik neem aan dat hij op het forum geplaatst wordt?

Met groet, henk
  • Win-Digipet-Version:
    Windigipet 2021.2c Premium Edition.
  • Anlagenkonfiguration:
    Marklin C-rails.Marklin .CS1 "Reloaded", voor 6 S 88 Terugmelding, wissels en seinen. CS2 voor rijden. Marklin C-rails. Schaduwstation M-rails.
  • Rechnerkonfiguration:
    Modelbaan PC 2 GHz. 4 GB geheugen.W10 Bureau versie: Laptop 2.4 GHz  Windows 10

Offline Rob Bogers

• Senior-Mitglied
  • Vriendelijke spoorgroetjes
    • Mijn modelspoorbaan
« Antwort #2 am: 15. Februar 2012, 12:26:56 »
Henk, ik plaats het document in het forum. Dus houdt dit in de gaten. Misschien is Bob genegen dit document in de juiste categorie te plaatsen. Ben al aardig op weg, nog 3 pagina's.

Rob
« Letzte Änderung: 15. Februar 2012, 13:25:31 von Rob Bogers »
Vriendelijke spoorgroetjes, Rob Bogers

IntelCore i7-860. Windows 7 Pro-64bits, WDP 2012.2 PE, 3 monitoren 22" 1920x1080, 24" 1920x1200 en 27" 2560x1440. Twin-center met Locobuffer, BMD16-SD bezetmelders, 2x LDT-HSI-S88 (serieel), Roco wisseldecoders 10775, Fleischmann Profirails, Rijdend materieel: Fleischmann, Roco, Piko, Lima. Lokprogrammer version 2.7.9/4.2.9, kpf-zeller speedcat en rollenbank.
  • Win-Digipet-Version:
    2012.2
  • Anlagenkonfiguration:
    Fleischmann/Roco/Tweerail

Offline Ronny Meuris

• Mitglied
  • Intellibox II - Windigipet 2012 - DCC digitaal
« Antwort #3 am: 15. Februar 2012, 12:52:16 »
Hallo Rob
fijn dat je het initiatief neemt, proficiat - de koe bij de horens nemen, noemen we dat .....
voor mijn part mag je de volledige vertaling van versie 2012 onder je hoede nemen, dan weet ik dat het goed vertaald is (ervaringen  uit het verleden), en zal me er tevens toe aanzetten versie 2012 aan te schaffen.
ik zou trouwens niet weten wie er anders dit werk op zich zou nemen.
beste groeten
Ronny Meuris
  • Win-Digipet-Version:
    2012

jlt

• Gast
« Antwort #4 am: 15. Februar 2012, 14:07:28 »
Beste Henk en Rob,

Rob een goede actie!!.

Wellicht is het misschien verstandig dat als Bob ermee accoord gaat om een aparte Thema "WDP Vertaalteam" te plaatsen. Hiermee kunnen we onder dit thema allerlei afspraken suggesties en andere deelnemers uitnodigen voor eventuele ondersteuning bij het vertalen.
We hebben nu drie WDP leden die regelmatig vertaling zorgen, dat zijn Henk, Rob en ik, en kunnen ook anderen aanmelden.

In die Vertaalteam kunnen we ook dergelijke afspraken neerzetten zodat iedereen weet wie wat doet.

Is dat geen optie om een apart Vertaalteam thema te gaan plaatsen! Onder WDP Nederlandse Forum.

Met vriendelijke groeten,

Jan Stienstra

Offline Bob Vermeulen

• Senior-Mitglied
    • "Feldbergbahn"
« Antwort #5 am: 15. Februar 2012, 14:49:45 »
Hallo allen,

Lijkt mij geen goed idee om een vertaal team samen te stellen.  ;)
Iemand vertaald iets en ik zal zorgen dat het op de juiste plaats komt  :D.
Vele documenten zijn al vertaald en die er bij komen zijn geheel van de individu afhankelijk wie hem vertaald.
Heeft hij of zij hulp nodig bij het vertalen dan schreeuwt hij maar hier in het forum en dan denk ik dat er hulp zat komt vanuit alle hoeken.

mvrg

Bob
Deelnemer WinDigiPet Gebruikersgroep Nederland
Proud member of the Dutch WinDigiPet group

N bahn | Periode III | Duitsland middelgebergte | Windows10 | WDP 2021.1b | TAMS | LDT RM-GB-8 | S-DEC-4 |

jlt

• Gast
« Antwort #6 am: 15. Februar 2012, 15:46:26 »
Hallo Bob,

Oke, dan laten we het zo staan. ;)

Met vriendelijke groeten,

Jan Stienstra