Autor Thema: Overzetten van WinDigipet data tussen PC(s) of Laptops  (Gelesen 2053 mal)

Offline PAPYJO

• Mitglied
Overzetten van WinDigipet data tussen PC(s) of Laptops
« am: 20. Dezember 2012, 14:28:53 »
Ik heb de brochure van Bob Vermeulen cerschillende malen doorgenomen en krijg bij de toepassing ervan meer en meer angst want niets lukt mij. Eerst wat meer uitleg.
De modelspoorbaan staat het huis naast mij bij mijn kleinkinderen en om thuis te kunnen werken tracht ik op mijn bureau PC
het programma en de data te instaleren. Dit vooir de eerste reden (uit gemak) maar vooral  om mijn gegevens te bewaren en niet te moeten herbeginnen indien er iets moest gebeuren met de actuele PC.
Ik heb dus het programma geinstalleerd op de PC maar bij het opstarten kreeg ik een bericht (Laufzeitfehler '13' - Typen unverträglich). Na zoeken dacht ik eraan dat bij het eerste oàpstarten de originele CD van de engelse versie in de PC moest zitten. Na het verwijderen van het programma en weder installeren van het programma geraakte ik bij het scherm om een naam te geven aan het project. Ik dacht dat de problemen voorbij waren maar niets was minder waar want bij het overzetten van de data kreeg ik telkens weer de fout melding. Na minstens 15 herinstallaties en heropst
Modelbaan : Märklin digital
Rails : Ho
Besturing : Central Station 2
Magneetartiekel sturing : Inbouwdecoders voor wissels Signalen reeks 763.. K83 K84
Terugmelding : S88 en reed kontakten

Offline indusi

• Senior-Mitglied
Re: Overzetten van WinDigipet data tussen PC(s) of Laptops
« Antwort #1 am: 20. Dezember 2012, 15:08:21 »
Welke program versie gebruik je?
Gr Hans
Viele Grüsse aus Nijmegen
  • Win-Digipet-Version:
    WDP2018 Premium Edition
  • Anlagenkonfiguration:
    Marklin C Gleis 28 magnetartikel (motorola) CSreload Hardwareversion:1.1.3 Softwareversion 4.1.2 ESU    5xRuckmeldemodulen LDT(RM-88-N-opto) 2xESU Booster 10 züge (MFX M4 DCC Motorola)
  • Rechnerkonfiguration:
    windows 10.SYstem processor;intel(R) core (TM) i5-4570 cpu @3.20 GHz 3.20 GHz Installiertes arbeidsspeicher:8.00GB (7.87GB verwendbar)System Typ:64-Bit-BetriebsystemX64-basierter prozessor.

Offline PAPYJO

• Mitglied
« Antwort #2 am: 20. Dezember 2012, 15:15:09 »
De versie van Win-Digipet IS de 2009.3 -Nederlands/Francais
Modelbaan : Märklin digital
Rails : Ho
Besturing : Central Station 2
Magneetartiekel sturing : Inbouwdecoders voor wissels Signalen reeks 763.. K83 K84
Terugmelding : S88 en reed kontakten

jlt

• Gast
« Antwort #3 am: 20. Dezember 2012, 22:33:13 »

(Laufzeitfehler '13' - Typen unverträglich).

Beste Papyjo,

Deze fout kan de toegang blokkeren.
Daar is een trucje voor, neem contact op met Dr.Peterlin of Markus Herzog.
Of u beschikt over Ned/Franse versie, kunt u ook met Hr. Vermeulen contact daarover opnemen.

In de regel geldt data overdracht altijd via DatenPlege (gegevensonderhoud Hoofdstuk 18.19 van de Nederlandse vertaling!) de bestanden in een opslag systeem opslaan!!.

Met vriendelijke groeten,

Jan Stienstra
« Letzte Änderung: 21. Dezember 2012, 15:13:45 von Jan leendert »