Autor Thema: Lok tijdelijk uit ZFA  (Gelesen 4354 mal)

jlt

• Gast
Re: Lok tijdelijk uit ZFA
« Antwort #15 am: 31. Oktober 2013, 21:01:56 »
Hallo Rob,

Dat klopt met wat betreft het Gleisbild grote.
Als men een grotere Gleisbild uit de versie 8.5 over wil gaan brengen naar Small versie dan wordt dat aan de rechterkant en aan de onderkant "afgeknipt".

Dat is ook een afweging die Wilchry moet maken.
Als hij kiest voor WDP 2012.XX dan hoeft hij het Gleisbild niet te veranderen.
Kiest hij uit lage kostenoverweging, dan zal hij zijn Gleisbild moeten controleren of die standaard (50x30) behouden is uit de Versie 8.5, of kiest ervoor om zijn spoorplan opnieuw in te voeren.

Daarom is Bas zijn idee ook niet verkeerd om hem naar De Meern te komen.
Daar kan Wilchry zijn WDP project op iemand anders zijn computer op Buro programma testen, en het verschil te laten zien. ;D

Met vriendelijke groeten,

Jan Stienstra

Offline Wilchry Roost

• Senior-Mitglied
Re: Lok tijdelijk uit ZFA
« Antwort #16 am: 31. Oktober 2013, 21:29:42 »
Goedenavond heren,

Met het demobaantje zou ik uit de voeten kunnen met 2012 small edition. Maar met de grote baan wordt het misschien toch wat krap. Ik heb overleg gehad met mijn geldbuidel en heb besloten om, kostentechnisch, een middenweg te nemen. Ik schaf nu een versie 2009 aan. Dit is volgens mij voldoende voor hetgeen ik er mee doe.
Van hieruit kan ik altijd nog upgraden indien nodig.
In principe is de versie 8.5  ook voldoende maar ik ben nu een beetje verplicht om een andere versie aan te schaffen omdat mijn XP laptop behoorlijk wat kuren heeft. Ik kan WDP op dit moment zelfs niet meer draaien omdat de laptop, bij het opstarten, meteen op tilt springt. Ik werk nu met een leenapparaat. Verder wordt er ook geadviseerd om zsm over te stappen naar een nieuwer besturingssysteem omdat Windows XP niet meer ondersteunt wordt.

Ik dank jullie allen voor het meedenken en adviseren.

Wilchry

Met vriendelijke groet

Wilchry
  • Win-Digipet-Version:
    WDP 2009 premium
  • Anlagenkonfiguration:
    Lego trein 12v  Intellibox Viessmann decoders Esu locdecoders
  • Rechnerkonfiguration:
    Laptop met windows 10