Willkommen
Gast
. Bitte
einloggen
oder
registrieren
.
1 Stunde
1 Tag
1 Woche
1 Monat
Immer
Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Übersicht
Forum
Hilfe
Suche
Einloggen
Registrieren
Datenschutz
windigipet.de
»
Win-Digipet Nederlandstalig forum
»
(Moderatoren:
Stefan Lersch
,
H.v.d.Oosterkamp
) »
Download WDP 2012.2
« vorheriges
nächstes »
Seitenanfang
Drucken
Seiten: [
1
]
Autor
Thema: Download WDP 2012.2 (Gelesen 4190 mal)
luc diels
Senior-Mitglied
Aut viam inveniam, aut faciam
Download WDP 2012.2
«
am:
10. Mai 2013, 13:17:44 »
Hallo,
ik heb een originele engelse versie van WDP 2012.
Kan ik dan de duitse upgrade WDP 2012.2 downloaden, of moet ik wachten op de engelse versie?
mvrgr
Luc Diels
Schaduwstation 1 in werking, Schaduwstation 2 in werking. hoofdpoor en nevenspoor operationeel voor hoofdtafel, scenery westheuvel kohlheim en Industriezobe west afgewerkt, de rest in progress
Win-Digipet-Version:
WDP 2021.b
Anlagenkonfiguration:
Märklin K&C-rails, CS3 + 3*booster Märklin, Rosoft enViessmann S88 en Märklin L88 en S88AC, MUET turntable control MC2004, All material Märklin (100loks)
Rechnerkonfiguration:
DELL OPTIFLEX 9020 CORE I7 Quad Core, SSD 240GB, 4GB RAM, HPNVIDIA QUADRO, WINDOWS 10, DELL 27" MONITOR
jlt
Gast
Re:Download WDP 2012.2
«
Antwort #1 am:
10. Mai 2013, 15:38:35 »
Hallo Luc,
Nee, dat is alleen voor de Duitse versie. (Update, geen Upgrade!)
Voor de Engelse Update moet je even wachten, dat komt altijd later dan de Duitse versie.
Met vriendelijke groeten,
Jan Stienstra
luc diels
Senior-Mitglied
«
Antwort #2 am:
10. Mai 2013, 21:09:21 »
Bedankt Jan voor het antwoord.
Ik wist dat ik nog maanden moest wachten op de engelstalige update, maar ik had gehoopt dat ik met de duitstalige update mijn engelstalige kon overschrijven. Duits of Engels maakt mij niet zoveel uit. Maar dat kan dus jammer genoeg ook niet.
Bedankt voor het snelle antwoord.
Luc Diels
Schaduwstation 1 in werking, Schaduwstation 2 in werking. hoofdpoor en nevenspoor operationeel voor hoofdtafel, scenery westheuvel kohlheim en Industriezobe west afgewerkt, de rest in progress
Win-Digipet-Version:
WDP 2021.b
Anlagenkonfiguration:
Märklin K&C-rails, CS3 + 3*booster Märklin, Rosoft enViessmann S88 en Märklin L88 en S88AC, MUET turntable control MC2004, All material Märklin (100loks)
Rechnerkonfiguration:
DELL OPTIFLEX 9020 CORE I7 Quad Core, SSD 240GB, 4GB RAM, HPNVIDIA QUADRO, WINDOWS 10, DELL 27" MONITOR
jlt
Gast
«
Antwort #3 am:
11. Mai 2013, 20:00:41 »
Hallo Luc,
Nee dat kan helaas ook niet.
Maar heb je weleens vast kunnen stellen, dat je een Update van Win XP op Win 7 kunt laten uitvoeren ?.
Updates zijn ook specifiek op de taal en de extra feature.
Wat wel kan in WDP is dat wanneer je meerdere talen van het programma hebt, dus Frans, Nederlands, Duits, Engels, Spaans, Italiaans, e.d. dat het projekt (je spoorplan e.d.) onderling uitwisselbaar zijn.
Met vriendelijke groeten,
Jan Stienstra
Rob Bogers
Senior-Mitglied
Vriendelijke spoorgroetjes
«
Antwort #4 am:
12. Mai 2013, 09:05:37 »
@ Luc,
Als de versie je niet uit maakt waarom dan niet de Duitse versie gekocht. Bij de aankoop van de originele Duitse versie (makers zijn immers ook Duitsers) ben je altijd verzekerd dat je eerste rang zit wat updates (patches, bugfixes en uitbreidingen) en upgrades (nieuwe versie) betreft. Dus als je zoveel haast hebt, kun je overwegen de CD om te ruilen tegen een Duitse versie bij de heer Peterlin. Het kost je hooguit verzendkosten.
Rob Bogers
Vriendelijke spoorgroetjes, Rob Bogers
IntelCore i7-860. Windows 7 Pro-64bits, WDP 2012.2 PE, 3 monitoren 22" 1920x1080, 24" 1920x1200 en 27" 2560x1440. Twin-center met Locobuffer, BMD16-SD bezetmelders, 2x LDT-HSI-S88 (serieel), Roco wisseldecoders 10775, Fleischmann Profirails, Rijdend materieel: Fleischmann, Roco, Piko, Lima. Lokprogrammer version 2.7.9/4.2.9, kpf-zeller speedcat en rollenbank.
Win-Digipet-Version:
2012.2
Anlagenkonfiguration:
Fleischmann/Roco/Tweerail
luc diels
Senior-Mitglied
«
Antwort #5 am:
12. Mai 2013, 15:05:40 »
Rob,
waarom? ja waarom? omdat je op dat moment een keuze maakt zonder alle gevolgen te kennen, en omdat Engels mij iets vlotter afgaat, alhoewel ik ook Duits voldoende beheers. Ik toest gewoon de mogelijkheden af, dat is geen kwestie van haast maar van alle feiten te kennen. Aangezien ik nog volop aan het uit proberen ben met WDP kan ik wel nog wachten.
Luc
Win-Digipet-Version:
WDP 2021.b
Anlagenkonfiguration:
Rechnerkonfiguration:
Bouwvis
Junior-Mitglied
Re: Download WDP 2012.2
«
Antwort #6 am:
12. Dezember 2013, 12:43:03 »
Ik bezit ook de Engelse versie van WDP, die ik geupdated heb naar de NL versie, en ik neem aan dat ik met mijn NL versie ook moet wachten dat die beschikbaar is in NL???
mvg Bertus Bouwhuis
Bertus Bouwhuis
Win-Digipet 12.2 (Eng) N-spoor / Alle merken.
Uhlenbrock Intellybox I/II / Loconet.
Uhl.br. 63320 / Digirails Boosters 5120
Win-Digipet-Version:
12.2(Eng)
Anlagenkonfiguration:
N-spoor / Intelly-Box I-II /Loconet
Rechnerkonfiguration:
Win 8.1
Bob Vermeulen
Senior-Mitglied
Re: Download WDP 2012.2
«
Antwort #7 am:
12. Dezember 2013, 22:32:24 »
Hallo,
Ook dat klopt dan moet je wachten tot de Nederlandstalige update is gemaakt.
Daar zit niets anders op.
Maar als je je versie wil omwisselen naar een Duiste dan is dat ook geen probleem (volgens mij).
Neem contact op met Peterlin en dan kan je je engelse of nederlandse versie op sturen en dan krijg je de Duitse
mvrg Bob
Deelnemer WinDigiPet Gebruikersgroep Nederland
Proud member of the Dutch WinDigiPet group
N bahn | Periode III | Duitsland middelgebergte | Windows10 | WDP 2021.1b | TAMS | LDT RM-GB-8 | S-DEC-4 |
belleboombaan
Junior-Mitglied
eindelijk, belleboombaan Roermond is in de lucht!
«
Antwort #8 am:
14. Dezember 2013, 08:49:19 »
Beste Forum-collegae van De Meern,
Gisterenmiddag heeft Bas Doorduin van de forumclub mij een kort bezoek gebracht. Vandaag zaterdag 14.12.2013 om 09.00 uur komt hij weer om nog even te oefenen met de mail van het Forum.
Daarna gaan we WDP op mijn baan verder implementeren, waarbij ook collega Marius Hekker, ook uit Roermond, mij reeds vele malen heeft geholpen.
Bas vertelde mij gisteren, dat hij pas terug is uit de Filipijnen, want daar heeft z'n vader reeds 20 jaar opbouwwerk gedaan middels een stichting. Bas is met z'n vader gaan kijken op de Filipijnen, wat een chaos, alles weg wat z'n vader in zijn projecten heeft gerealiseerd in de afgelopen 20 jaar.
Laat Bas zelf maar daarover vertellen bij onze eerste bijeenkomst in 2014.
Overigens, ik was werkelijk van mening, dat vandaag de bijeenkomst was i.p.v. 07.12. Jammer.
Alvast fijne feestdagen en een happy spoorjaar op onze banen.
Groet van Henk de Witte, Roermond.
Win-Digipet-Version:
WDP2012.1
Anlagenkonfiguration:
Maerklin HO, M-rails, 4 nivo's, 2 interfaces M6050 voor ca 400 Wissels en seinen en thans 152 locs, Magneetartikelsturing met Maerklin K83, Terugmelding Maerklin S88 en LDT-HSI-88, stroomvoorziening met 23 Maerklin trafo's en 22 M-boosters en 5 lichttrafo's. De baan omvat weinig scenery, maar is wel geheel voorzien van een werkende bovenleiding. De WDP besturing alleen nog op nivo 3 en 4 en blijft een moeizame uitdaging!
Rechnerkonfiguration:
HP pavilion ZD 8000, besturing XP
Drucken
Seiten: [
1
]
« vorheriges
nächstes »
Seitenanfang
windigipet.de
»