Beste MSV,
Na kennismaking met het werken met een profiel op mijn Stammtisch ben ik er vandaag zelf eens mee aan het stoeien geslagen.
Ik heb een FS uitgekozen en net gedaan of deze FS halverwege in een tunnel verdwijnt.
Daarom wilde ik op een bepaalde positie vlak voor deze tunnel een toeter laten klinken, en van de lok de verstraler aan laten gaan.
dat ging allemaal prima. Toen de lok laten starten vanuit een station, dus lichten aan, sound aan , verlichting aan en rijden naar de tunnel, en vanuit daar naar het SHBF.
ging ook allemaal prima....
echter toen ik deze FS samen met een 2e FS in een ZFA hing om de lok continue te kunnen laten rijden in een rondje kwam er een probleem.
Steeds als de lok het station binnenreed, zette hij alle funkties uit , om vervolgens weer alles op te starten en weer verder te rijden.
Dit is natuurlijk niet erg realistisch. Heeft iemand een idee hoe ik de lok kan laten binnen rijden op het station en dat hij daar gewoon netjes de sound laat lopen ? dit is overigens ook een heel mooi moment om de Omroepster in de lok eindelijk eens goed te gebruiken. terwijl de lok netjes wacht, hoor je de omroepster netjes haar aankondiging doen.
grtz
eric