Heren,
Ik heb een vraag die even minder met Windigipet te maken heeft (want daar ligt het niet aan) maar die ik graag aan jullie wil voorleggen.
Gebeurt dit bij jullie wel eens / is dit herkenbaar ?
Bij het opstarten van de baan (in mijn geval IB/LocoNet met 288 RMK) en daarna WDP ontbreekt er een contact (dwz 1 of 2 van de 24 locs/treinen op de baan geeft geen bezetmelding en dat komt niet door vuil/slecht contact o.i.d. en bovendien is het random welk contact er gemist wordt).
Hetzelfde kan ook optreden na het opstarten na een kortsluit situatie. Dus als ineens alle RMk worden ingelezen. Tijdens rijden is er nooit een probleem.
Na Trennen/Init of Reset in WDP is situatie meestal weer Ok en dat blijft dan ook zo tijdens het rijden.
Ik vraag dit omdat dit verschijnsel bij mij optreedt en ik me suf zoek naar de oorzaak. Ik heb al van alles uitgesloten (IB, boosters, kabels etc) en de oorzaak zoek ik nu in de hardware configuratie, het lijkt te komen uit de configuratie waarop ik de diverse strengen s88 decoders (Viessmann, Wim Ros) via s88LN op de LocoNet ringleiding aansluit maar echt 100% zeker ben ik nog niet, vandaar maar eens hier gepost om te kijken of iemand dit herkend / wellicht oplossing(srichting) heeft.
Ik ben benieuwd
Ronald