Autor Thema: Win digipet en netwerk funkties  (Gelesen 2306 mal)

Offline Eric Baan

• Senior-Mitglied
  • Vragende mensen kunnen geholpen worden ...
    • De Heerlensebaan II
Win digipet en netwerk funkties
« am: 22. November 2014, 16:08:48 »
Hallo MSV,

Binnen het forum wordt vaak de vraag gesteld of er geen netwerk funktionaliteit aanwezig is binnen WDP.

De optie buro version kennen we allemaal, en het plaatsen van backups in een netwerkmap waarschijnlijk ook wel.
Buiten de te verkrijgen App om met je telefoon of tablet een en ander te kunnen doen binnen WDP is er echter ook een optie om op bv je laptop of een andere computer een versie te installeren.

Hiermee kun je net als op je telefoon besturen vanuit een 2e computer. Ik wist dit ook niet , maar na installatie is het toch wel erg leuk en beter te zien als op je kleine telefoonscherm.

hieronder de link van het draadje en op een van de eerste berichten staat de link waarmee je een .exe kunt downloaden.
de rest wijst zich vanzelf.

http://www.windigipet.de/foren/index.php?topic=64265.0

enigste nadeel wat ik vind van zowel de telefoon, tablet of deze pc/laptop versie is het ontbreken van het voorbeeld hoe een FS loopt bij het aanklikken.
Ik heb bv 2 FS naar een bepaald IZNF, een linksom en een rechtsom, en hierbij die 2 keuzes kan ik niet zien voor het aktiveren welke nu linksom gaat of rechtsom. Zo loop ik het risico dat ik de verkeerde FS kies.

grtz

eric

« Letzte Änderung: 25. November 2014, 17:26:15 von rocofan »
Grtz ....

Eric
  • Win-Digipet-Version:
    2015. Latest
  • Anlagenkonfiguration:
    2rail - DCC - Profirails - Ecos II - HSI USB - ESU Sound - ESU SwitchPilot - ESU Booster - S88N BM-SD16 - Viessmann LS - DSD2010 -  Roco - Brawa - Esu -  Fleischmann - Sudexpress - Liliput - Piko
  • Rechnerkonfiguration:
    dedicated Quad Core met Windows 10