hallo allen,
beetje vreemd dat een topic opeens op slot gezet wordt. een forum is er nu eenmaal voor om met elkaar te dicussieren.
Zolang wij elkaars mening respecteren en met respect met elkaar omgaan ...
Mijn visie is dat WDP promotie door iedereen gedaan mag worden op zijn of haar manier. Ik zie geen verplichting om mensen te dwingen de bijeenkomsten in culemborg te promoten.
Kijk even naar onze duitse vrienden .. daar wordt heel duidelijk gesteld dat het GEEN enkel probleem is om indien jij dit wilt een nieuwe Stammtisch te starten.
Zelfs dus als er een nieuwe stammtisch bij Bentink komt is dit nog volledig geheel volgens de richtlijnen van WDP.
Als er hier in mijn omgeving behoefte is aan een stammtisch zou ik daar ook mijn medewerking aan geven. tis voor mij gewoon weg te ver en te kostbaar om de rit elke maand te maken.
Wat betreft de persoonlijke inzet, hier is het niet anders. Elke persoon mag en kan zelf bepalen waar hij zijn energie wil insteken. Indien iemand zijn energie elders wil inzetten... dan is dat ook geheel volgens de richtlijnen.
Het lijkt mij stug dat voor de nederlandse tak van WDP hier andere regels gelden.
Persoonlijk juich ik elke vorm van Promotie toe. hoe meer gebruikers voor WDP, hoe meer wij er voor terug krijgen.
Het enige waar ik mij tegen zou verzetten is als er een monopolie positie zou ontstaan, ik noem bv het verplicht stellen van waar ik mijn updates zou moeten kopen. zeg niet dat het zo is, zeg enkel dat ik mij hiertegen zou verweren. al moet ik hiervoor overstappen naar een andere software.