Autor Thema: Nederland en Belgie WDP vertegenwoordiging  (Gelesen 2983 mal)

jlt

• Gast
Nederland en Belgie WDP vertegenwoordiging
« am: 21. Februar 2016, 11:54:20 »
Beste Allen,

Daar de moderator de topic Rail2016 op slot heeft gezet kan ik niet meer het bericht plaatsen
wie de vertegenwoordiging van WDP in Nederland en België is.

Zie onderstaande link van de Firma Windigipet waarbij de Firma Bentink de vertegenwoordiging en agenschap is toegewezen.

http://www.windigipet.de/foren/index.php?page=menu_de_0401_01_00_page_order

of zie ook de Internationale WDP aankondiging.

http://www.windigipet.de/foren/index.php?page=menu_en_0401_01_00_page_order

Ik hoop dat ik jullie duidelijkheid hebt verschaft.
« Letzte Änderung: 21. Februar 2016, 13:35:00 von Jan leendert »

Offline Eric Baan

• Senior-Mitglied
  • Vragende mensen kunnen geholpen worden ...
    • De Heerlensebaan II
Re: Nederland en Belgie WDP vertegenwoordiging
« Antwort #1 am: 21. Februar 2016, 12:23:42 »
hallo allen,

beetje vreemd dat een topic opeens op slot gezet wordt. een forum is er nu eenmaal voor om met elkaar te dicussieren.

Zolang wij elkaars mening respecteren en met respect met elkaar omgaan ...

Mijn visie is dat WDP promotie door iedereen gedaan mag worden op zijn of haar manier. Ik zie geen verplichting om mensen te dwingen de bijeenkomsten in culemborg te promoten.

Kijk even naar onze duitse vrienden .. daar wordt heel duidelijk gesteld dat het GEEN enkel probleem is om indien jij dit wilt een nieuwe Stammtisch te starten.

Zelfs dus als er een nieuwe stammtisch  bij Bentink komt is dit nog volledig geheel volgens de richtlijnen van WDP.

Als er hier in mijn omgeving behoefte is aan een stammtisch zou ik daar ook mijn medewerking aan geven. tis voor mij gewoon weg te ver en te kostbaar om de rit elke maand te maken.

Wat betreft de persoonlijke inzet, hier is het niet anders. Elke persoon mag en kan zelf bepalen waar hij zijn energie wil insteken. Indien iemand zijn energie elders wil inzetten... dan is dat ook geheel volgens de richtlijnen.

Het lijkt mij stug dat voor de nederlandse tak van WDP hier andere regels gelden.

Persoonlijk juich ik elke vorm van Promotie toe. hoe meer gebruikers voor WDP, hoe meer wij er voor terug krijgen.

Het enige waar ik mij tegen zou verzetten is als er een monopolie positie zou ontstaan, ik noem bv het verplicht stellen van waar ik mijn updates zou moeten kopen. zeg niet dat het zo is, zeg enkel dat ik mij hiertegen zou verweren. al moet ik hiervoor overstappen naar een andere software.

Grtz ....

Eric
  • Win-Digipet-Version:
    2015. Latest
  • Anlagenkonfiguration:
    2rail - DCC - Profirails - Ecos II - HSI USB - ESU Sound - ESU SwitchPilot - ESU Booster - S88N BM-SD16 - Viessmann LS - DSD2010 -  Roco - Brawa - Esu -  Fleischmann - Sudexpress - Liliput - Piko
  • Rechnerkonfiguration:
    dedicated Quad Core met Windows 10

Offline Eric Baan

• Senior-Mitglied
    • De Heerlensebaan II
« Antwort #2 am: 21. Februar 2016, 12:26:31 »
Hallo Jan,

Voor zover mij bekend hebben we een vertegenwoordiging gehad in nederland die er al een tijdje mee is gestopt. Erg logisch dus dat er ooit een nieuwe zou komen.

Ik juich dit enkel toe.

mijn vraag puur uit interesse. Bepalen ze in duitsland in en op welke beursen er gepromoot wordt ?  of mag de nederlandse " importeur" hier zelf keuzes in maken ?

Grtz ....

Eric
  • Win-Digipet-Version:
    2015. Latest
  • Anlagenkonfiguration:
    2rail - DCC - Profirails - Ecos II - HSI USB - ESU Sound - ESU SwitchPilot - ESU Booster - S88N BM-SD16 - Viessmann LS - DSD2010 -  Roco - Brawa - Esu -  Fleischmann - Sudexpress - Liliput - Piko
  • Rechnerkonfiguration:

jlt

• Gast
« Antwort #3 am: 21. Februar 2016, 12:36:18 »

mijn vraag puur uit interesse. Bepalen ze in duitsland in en op welke beursen er gepromoot wordt ?  of mag de nederlandse " importeur" hier zelf keuzes in maken ?

Dat mag de importeur zelf bepalen, zoals straks in Ontrax Utrecht wordt georganiseerd.
Dit is geheel in handen van de Firma Bentink.

Offline Eric Baan

• Senior-Mitglied
    • De Heerlensebaan II
« Antwort #4 am: 21. Februar 2016, 13:27:02 »
hallo Jan,

Dank voor de snelle reaktie.

Normaal ga ik om de twee jaar naar Ontraxx. Ben vorig jaar weer geweest, misschien dat er een gaatje komt. zoniet zie ik wel weer ...

Grtz ....

Eric
  • Win-Digipet-Version:
    2015. Latest
  • Anlagenkonfiguration:
  • Rechnerkonfiguration:

Offline H.v.d.Oosterkamp

• Moderator
  • Senior-Mitglied
« Antwort #5 am: 21. Februar 2016, 15:35:47 »
Beste Eric,

Waar heb jij gelezen dat het een verplichting is om de bijeenkomst in Culemborg te promoten?
Bij mijn weten is iedereen daar welkom, en wordt er niemand gestuurd door wie dan ook.

Met groet, Henk
  • Win-Digipet-Version:
    Windigipet 2021.2c Premium Edition.
  • Anlagenkonfiguration:
    Marklin C-rails.Marklin .CS1 "Reloaded", voor 6 S 88 Terugmelding, wissels en seinen. CS2 voor rijden. Marklin C-rails. Schaduwstation M-rails.
  • Rechnerkonfiguration:
    Modelbaan PC 2 GHz. 4 GB geheugen.W10 Bureau versie: Laptop 2.4 GHz  Windows 10

Offline Eric Baan

• Senior-Mitglied
    • De Heerlensebaan II
« Antwort #6 am: 21. Februar 2016, 17:04:01 »
Beste Henk,

Dat heb ik nergens gelezen ... maar ook nergens gezegd ...

De diskussie volgende van het gesloten draadje ( en nu volgens mij opeens verdwenen draadje)  was dit een opmerking van mij.

Ik heb enkel gezegd " Ik zie geen verplichting om mensen te dwingen de bijeenkomsten in culemborg te promoten." Dit is naar mijn mening een correcte zin.

helaas kan ik de bijdrage niet meer vinden, anders had ik een verwijzing kunnen maken waarom ik dit zei.

Overigens vind ik dat er wel een verschil is tussen " promoten " en  " Bij mijn weten is iedereen daar welkom, en wordt er niemand gestuurd door wie dan ook. "
dat zijn toch echt twee verschillende dingen.

Ik begrijp heus de consternatie wel ... ik ben dan 200Km van jullie verwijderd maar niet dom :-)

groetjes en een fijne zondag verder.

Grtz ....

Eric
  • Win-Digipet-Version:
    2015. Latest
  • Anlagenkonfiguration:
  • Rechnerkonfiguration:

Offline H.v.d.Oosterkamp

• Moderator
  • Senior-Mitglied
« Antwort #7 am: 22. Februar 2016, 10:16:40 »
Beste Eric,

Laten wij het hier maar bij laten, ik heb het erg "zwart-Wit" gesteld.
Het blijft toch maar een boeiende hobby die wij hebben.

Met groet, Henk
  • Win-Digipet-Version:
    Windigipet 2021.2c Premium Edition.
  • Anlagenkonfiguration:
    Marklin C-rails.Marklin .CS1 "Reloaded", voor 6 S 88 Terugmelding, wissels en seinen. CS2 voor rijden. Marklin C-rails. Schaduwstation M-rails.
  • Rechnerkonfiguration:
    Modelbaan PC 2 GHz. 4 GB geheugen.W10 Bureau versie: Laptop 2.4 GHz  Windows 10

Offline Eric Baan

• Senior-Mitglied
    • De Heerlensebaan II
« Antwort #8 am: 22. Februar 2016, 12:54:10 »
Hallo henk

Ik ben het helemaal met je eens.
Eigenlijk heb ik mijn handen vol aan mijn licht en geluid projectjes.

Zul je zien.. met mijn draaischijf verwachtte ik problemen maar ging alles als vanzelf
Nu met de dag en nachtsturing verwacht ik niet veel en loopt er straks niets
Ik wens je nog veel modelspoor plezier vandaag

Grtz ....

Eric
  • Win-Digipet-Version:
    2015. Latest
  • Anlagenkonfiguration:
  • Rechnerkonfiguration: