Beste WDP-ers,
Na de suggestie van Stefan die helaas geen oplossing gaf en nog een reactie die helaas weer snel werd verwijdert maar die ook niet de juiste oplossing bood, geconcludeerd dat mijn probleem niet echt herkenbaar is voor anderen op dit forum.
Daarom ben ik van het weekend maar weer gaan rijden en ben ik de rijwegen gaan noteren waar het probleem optreedt.
Het bleek toch niet zo random op te treden als ik eerst dacht en na poosje rijden had ik setje rijwegen waar het niet goed afronden van de rijweg 1 of meerdere keren was opgetreden.
Besloten om deze - volgens WDP correcte en ogenschijnlijk niet anders opgezette rijwegen dan de andere rijwegen? - rijwegen te repareren: dus via camera start-stop aangetikt, rijweg opnieuw laten trekken en de contacten voor de stellbedingungen opnieuw laten ingeven en de "gerepareerde" rijweg gesaved en dit zo voor alle verdachte rijwegen gedaan.
Het resultaat is tot nu toe hoopgevend, want 3 rijsessies van 30 minuten en zo'n 60 gepasseerde treinen later heb ik nog geen enkele niet onterecht afgeronde rijweg gezien.
Het lijkt dus opgelost (ik hoop dat ik niet te vroeg juich maar dat zal blijken) en het rijdt weer zoals voor de 2018 update, perfect dus.
Alleen jammer dat ik niet echt de vinger heb kunnen leggen wat er nu aan de hand was/is.
Voor zover ik kan zien toch een update dingetje.........?
En nu de 2018 features uitproberen
Groet
Ronald