Autor Thema: Symbool voor kruising  (Gelesen 5732 mal)

Offline wissels

• Senior-Mitglied
  • Ort: Nederland - Bollenstreek Ort bei GoogleMaps suchen nl
    • 3railforum
Re: Symbool voor kruising
« Antwort #15 am: 15. April 2008, 19:35:30 »
Het resultaat,

met deze optie kan ik ook het kruis selecteren, en worden de kruiswissels ook als kruiswissel in het sporenplan opgenomen,

Het geheel is wel wat breed geworden, maar zoals het nu is funktioneert het en kan ik aan de wisselstraten beginnen,

met vriendelijke groet,

Walter

Zu diesem Beitrag gehören 2 Anhäng(e). Um diese zu sehen oder zum Download müssen Sie sich einloggen.
« Letzte Änderung: 15. April 2008, 19:44:01 von wissels »
  • Win-Digipet-Version:
    Wdp 2021 Premium Edition
  • Anlagenkonfiguration:
    Märklin Pendelbahn zum Demo, Testbahn mit CS1R zum Club, Ho Bahn mit Ecos zur Hause
  • Rechnerkonfiguration:
    Windows

Offline Woesch

• Senior-Mitglied
« Antwort #16 am: 16. April 2008, 09:13:33 »
Goedemorgen :

Het is een interessant onderwerp omdat dit symbool regelmatig kan voorkomen. Ik volg  het met grote belangstelling.
De variant die jullie kiezen wordt in het Win Pro handboek op blz181 beschreven. Wat mij opviel was dat er nog een andere variant verderop wordt aangegeven maar weet niet zeker of deze bruikbaar is in jullie ontwerp?
Het gaat dan om een dubbele kruizingswissel met twee spoelen. Blz 195 Het grote voordeel is dat het baanontwerp wat compacter gemaakt kan worden. Toch weet ik niet zeker of we over een andere wisselvariant  hebben ???
Ik laat het even over aan jullie expertise wat de voor en nadelen van dat ontwerp kunnen zijn?
Graag een reactie hierop. Ik heb als bijlage deze variant toegevoegd

Zu diesem Beitrag gehören 1 Anhäng(e). Um diese zu sehen oder zum Download müssen Sie sich einloggen.
Marklin : K+ C-rails + Centraal Station en HSI 88.
WDP-pro X.

Offline Gerard Moggré

• Senior-Mitglied
« Antwort #17 am: 16. April 2008, 10:52:19 »
Hoi Walter,

Sorry dat het niet goed werkt. Ik gebruik deze hosenträger niet, dus dat wist ik niet. Maar een goede oplossing zo, alleen inderdaad wel wat breed. Maar het gaat erom dat het functioneert.