Autor Thema: WDP NL nu even iets positiefs.  (Gelesen 1856 mal)

Offline Riny

• Senior-Mitglied
    • http://www.modelspoorh0.nl
WDP NL nu even iets positiefs.
« am: 28. Juni 2008, 21:46:53 »
Beste medeWDP-ers,

Na een moeizame start eindelijk op de rails.

Eerst even iets rechtzetten betreffende mijn download probleem en unzip probleem.
Ik kon totaal niets Downloaden laat staan uitpakken (unzippen).
Omdat ik de melding kreeg "corrupt bestand", heeft Dhr peterlin mogelijk een nieuw zip-bestand geplaats.
Of dit nu wel of niet gebeurd is, is niet van belang.

Het probleem zat hem dus niet in het Zip-bestand, niet in de diverse Pc's en Laptops die hier in huis staan maar het probleem zat hem in het Modem en de Router.
Na twee dagen, met kromme tenen in mijn schoenen, kwam ik er pas achter.
Hoe ik er achter kwam was via de laptop van mijn vrouw.
Deze was in de eerste instantie in orde (dacht ik)

Omdat mijn website door FTP-en ineens ook problemen had toen was de beer los.

Ik had alle mogelijk technische handelingen uitgeprobeert en er bleef voor mij maar 1 punt over.
Vervolgens heb ik bij mijn dochter, die aan de andere kant van onze straat woont, de modem en de router van de muur getrokken en deze bij mij aangesloten.................Probleem was opgelost.

Omdat het vrijdagmiddag was, was het een race tegen de klok om nog nieuw materiaal te krijgen via de provider.
Maar het is allemaal goed gekomen.

Na vandaag wat mensen over de vloer te hebben gehad heb ik deze avond dan eindelijk de NL versie even kunnen installeren en met ondersteuning van de Eng. basis CD werkt het nu allemaal 300% goed.
Dus ik kan weer vol goede moed verder.

Verder rest mij nog Walter Wissels te bedanken want die had een CD toegezonden met het .exe bestand van de NL versie.
Ook naar Dhr. Peterlin mijn verontschuldigingen betreffende het aangeven van een corrupt bestand wat achter af dus niet zo bleek te zijn.

Ik hoop dat ik nu alle ellende heb gehad en nu eens ongestoord verder kan op ontdekkingsreis in WDP Pro X3.

« Letzte Änderung: 30. Juni 2008, 22:03:46 von Riny »
Met vriendelijke modelspoor groetjes,
Riny.

Märklin, H0 | K-Rails | Intellibox-IR, Tams Master Controle &  Ecos 1 | 2x Boosters Tams B2 | 10x Viessman 5211 | 15x Viessmann 5217 |
2x Laptop | Win-digipet 2009.1 Eng.  | DB / SBB | Periode: II t/m begin IV | Faller Car System via Koploper.

"Model Railway Workshop"

Offline Bob Vermeulen

• Senior-Mitglied
    • "Feldbergbahn"
Re: WDP NL nu even iets positiefs.
« Antwort #1 am: 29. Juni 2008, 11:36:50 »
Riny,

Mooi dat het werkt en nog wel in het Nederlands nu, je moet nu toch wel e.e.a. kunnen bouwen in WDP  :D
Deelnemer WinDigiPet Gebruikersgroep Nederland
Proud member of the Dutch WinDigiPet group

N bahn | Periode III | Duitsland middelgebergte | Windows10 | WDP 2021.1b | TAMS | LDT RM-GB-8 | S-DEC-4 |

Offline Riny

• Senior-Mitglied
    • http://www.modelspoorh0.nl
Re: WDP NL nu even iets positiefs.
« Antwort #2 am: 29. Juni 2008, 12:29:57 »
Beste Bob,

Ik was natuurlijk al met de basis bezig geweest betreffende mijn baan in Pro X3.
Alleen nu nog eens verder uitpluizen hoe alle extra mogelijkheden toegepast kunnen worden.

Tot nu toe is alles redelijk te bevatten na de herintreding en stukje bij beetje komt het allemaal wel weer terug.
Zeker door de prikkels en support-ondersteuning die ik van jullie krijg om bepaalde dingen ook echt te begrijpen moet het gewoon (weer) allemaal goedkomen.
Met vriendelijke modelspoor groetjes,
Riny.

Märklin, H0 | K-Rails | Intellibox-IR, Tams Master Controle &  Ecos 1 | 2x Boosters Tams B2 | 10x Viessman 5211 | 15x Viessmann 5217 |
2x Laptop | Win-digipet 2009.1 Eng.  | DB / SBB | Periode: II t/m begin IV | Faller Car System via Koploper.

"Model Railway Workshop"