Autor Thema: Wat heb je aan een nederlandseforum  (Gelesen 2923 mal)

evert

• Gast
Wat heb je aan een nederlandseforum
« am: 01. August 2010, 10:58:21 »
Sorrie heren

Wat heb je aan dit forum daar alles toch in het deutsch gevraag wordt en beantwoord.
Ik zit hier al zo 2 en halve jaar op Win-Digipet er is toen een nederlands forum gemaakt ,
om voor de mensen die niet goed  de deutsetaal over weg kunnen ook goed te kunnen helpen .
Maar alles wordt nu al al meer dan een jaar in het deuts gevraag wat ook komt door dat er op dit forum ,
mensen zitten die niet met elkaar over weg kunnen waar door men maar over stap op de deutseforum.
Dit had een goed forum kunnen zijn als men elkaar in waarden laat en de vragen en antwoorden ook op,
nederlandsforum zet daar dat iedereen er dan ook wat aan heb wandt daar is een forum voor.
Ik hoop dat men daar ook in het eens aan denk .

Met vriendelijke groet,
Evert van Viegen

jlt

• Gast
Re: Wat heb je aan een nederlandseforum
« Antwort #1 am: 01. August 2010, 19:14:24 »
Beste Evert,

Allereerst hartelijk welkom op deze Nederlandse Forum.
Enerzijds verbaasde mij dat je twee jaar lang, de WDP forum volgt, en nu voor de eerste keer je reactie.
Anderzijds waardeer ik je mening en je reactie.

Je geeft hierbij een belangrijk punt naar voren, en dat is de Duitse taal en niet iedereen is daar machtig in.
Over andere zaken die je naar voren brengt, is niet relevant.

Dit als volgt, elke WDP bezitter is klant bij WDP. Dit WDP Forum is in principe voor WDP klanten en of WDP geinteresseerde, of het nu Nederlands, Duits, Engels of Frans is, maakt niet uit, als WDP bezitter maar geholpen wordt in zijn vraagstelling of een thema..
Daarnaast kunnen soms situaties voordoen die bijv. op het forum niet uitgelegd kunnen worden. Daar heeft Bob Vermeulen een samenkomst georganiseerd, waarbij de vragen daar verder kunnen worden behandeld. De praktijk leert dat in de afgelopen periode toch behoefte bestaat naar meer kennis uitwisseling en de mogelijkheden van WDP.

Met vriendelijke groeten,

Jan Leendert

« Letzte Änderung: 01. August 2010, 19:29:36 von Jan leendert »

Offline Bob Vermeulen

• Senior-Mitglied
    • "Feldbergbahn"
Re: Wat heb je aan een nederlandseforum
« Antwort #2 am: 01. August 2010, 21:23:54 »
Beste Evert,

Leuk dat je na 2 1/2 jaar toch de moeite neemt om aan het Nederlandse forum deel te nemen.
Welkom.
Ik hoop dat we nog veel bijdragen van je zien. :)
Laat je ook eens zien op een WDP dag, die zijn ook voor een ieder georganiseerd!
« Letzte Änderung: 01. August 2010, 21:31:07 von Bob Vermeulen »
Deelnemer WinDigiPet Gebruikersgroep Nederland
Proud member of the Dutch WinDigiPet group

N bahn | Periode III | Duitsland middelgebergte | Windows10 | WDP 2021.1b | TAMS | LDT RM-GB-8 | S-DEC-4 |