Willkommen
Gast
. Bitte
einloggen
oder
registrieren
.
1 Stunde
1 Tag
1 Woche
1 Monat
Immer
Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Übersicht
Forum
Hilfe
Suche
Einloggen
Registrieren
Datenschutz
windigipet.de
»
Win-Digipet Nederlandstalig forum
»
(Moderatoren:
Stefan Lersch
,
H.v.d.Oosterkamp
) »
Driver error
« vorheriges
nächstes »
Seitenanfang
Drucken
Seiten: [
1
]
Autor
Thema: Driver error (Gelesen 3151 mal)
Peter Alferink
Junior-Mitglied
Driver error
«
am:
25. November 2010, 00:02:05 »
Hallo WDP-ers,
Na een tijdje met de Demoversie te hebben gewerkt heb ik WDP 2009 aangeschaft. Na de demoversie te hebben verwijderd en de volledige versie te hebben geinstalleerd leek alles goed te gaan. Echter de volgende keer dat ik WDP op wilde starten kreeg ik de volgende melding:
"A required driver update had to be performed. Please reboot your system and try again (#10000)"
Als ik dan nog een keer het programma probeer op te starten, komt de volgende melding:
"The drivers were installed or repaired but the system has not been rebooted yet. Please reboot your system and try again (#10010)"
De computer opnieuw opstarten heeft geen effect en het hele verhaal begint opnieuw.
Wie kan mij verder helpen?
Bij voorbaat dank, Peter
Met vriendelijke groet,
Peter
WDP 2009 PE | Pentium 4 | Windows XP professional SP3 | ESU Ecos 2 | LDT 88-HSI | LDT RM-88-N | LDT SDEC-4-MM | LDT LS-DEC | Märklin H0 C-rails |
Willy de Vaal
Senior-Mitglied
Wat ik doe in mijn vrije tijd.
Re: Driver error
«
Antwort #1 am:
25. November 2010, 00:21:32 »
Lees dit topic even, ik had hetzelfde probleem.
http://www.windigipet.de/foren/index.php?topic=64183.0
mvg Willy...
Viele Grüße
Willy de Vaal - Niederlande.
http://www.wdevaal.nl
Anlagenkonfiguration:
WDP Pro X3b NL, Ecos Centrale & Ecosboost , HO Modelgleis mit Märklin C-Rail.
Decoders:
Viessmann 5211, 5213, 5217.
Rechnerkonfiguration:
Acer 9411 AWSMi (Laptop) -1GB, Microsoft Windows Vista.
Peter Alferink
Junior-Mitglied
«
Antwort #2 am:
25. November 2010, 19:06:06 »
Hallo Willy,
Ik had de topic waar jij naar verwijst al eerder gezien en uitgeprobeerd. Ik heb het voor de zekerheid nog een keer gedaan. Ik heb de eerste twee downloads van die site, Treiberinstallation en Treiberupdate, op mijn computer geinstalleerd en de computer opnieuw opgestart. Het probleem is hier niet mee opgelost.
Maakt het nog uit waar deze programma's staan in de computer? Of heeft het er misschien mee te maken dat de demoversie eerst op mijn computer heeft gedraaid?
Met vriendelijke groet,
Peter
Met vriendelijke groet,
Peter
WDP 2009 PE | Pentium 4 | Windows XP professional SP3 | ESU Ecos 2 | LDT 88-HSI | LDT RM-88-N | LDT SDEC-4-MM | LDT LS-DEC | Märklin H0 C-rails |
Willy de Vaal
Senior-Mitglied
Wat ik doe in mijn vrije tijd.
«
Antwort #3 am:
25. November 2010, 22:55:02 »
Ik zie nu dat jij WDP 2009 PE hebt draaien onder Windows XP, ik gebruik de Pro X versie onder Windows 7. Krijg je wel de melding zoals ik hier boven in de afbeelding heb staan. Het heeft in ieder geval te maken met de copieer beveiliging.
mvg Willy...
Viele Grüße
Willy de Vaal - Niederlande.
http://www.wdevaal.nl
Anlagenkonfiguration:
WDP Pro X3b NL, Ecos Centrale & Ecosboost , HO Modelgleis mit Märklin C-Rail.
Decoders:
Viessmann 5211, 5213, 5217.
Rechnerkonfiguration:
Acer 9411 AWSMi (Laptop) -1GB, Microsoft Windows Vista.
Peter Alferink
Junior-Mitglied
«
Antwort #4 am:
26. November 2010, 15:21:25 »
Hallo Willy,
De melding die ik krijg is inderdaad dezelfde die jij ook gekregen hebt. Kan ik ongestraft WDP van mijn computer verwijderen en weer installeren? Ik wil namelijk mijn systeem en register checken op restanten van de demo. Of heb jij of iemand anders nog een andere optie?
Ik heb net nog iets nieuws ondekt!
Als ik van de website van Protect software het programma Treiberdeinstallation run, reboot, Treiberupdate run dan start WDP wel! Als ik daarna de computer helemaal uitzet en weer aanzet heb ik weer het oude probleem.
Ik krijg WDP dus nu wel aan de gang, maar het is zo geen werkbare situatie.
Graag advies.
Groet Peter
«
Letzte Änderung: 26. November 2010, 15:47:02 von Peter Alferink
»
Met vriendelijke groet,
Peter
Kees Polm
Senior-Mitglied
«
Antwort #5 am:
26. November 2010, 21:53:06 »
Hallo Peter,
Je kunt ongestraft WDP de- en weer installeren. Vergeet dan daarna niet de laatste update weer te installeren.
En eerst een back-up maken om e.v.t. dingen die je al gemaakt hebt te kunnen terugzetten.
Ik herinner me nu ditzelfde ook eens meegemaakt te hebben met de installatie van de 2009 pr.
na herinstallatie was het probleem opgelost, ik had echter geen demoversie op de comp staan.
succes.
Vr. gr. kees
WDP 2018 + update, Marklin, Tams, Cs1, Cs2, Ds. Dynasis controller, 2x S88
Peter Alferink
Junior-Mitglied
«
Antwort #6 am:
27. November 2010, 11:12:06 »
Hallo allemaal,
Ik heb gisteravond WDP verwijderd en het register geschoond. Ik heb meerdere lettercombinaties gebruikt (WDIGIPET, Win-digipet, WinDigipet en WDP. Hooftletters of kleine letters maakt volgens mij niet uit) en WDP weer geïnstalleerd. Ik kon het programma gewoon opstarten ook nadat ik de computer helemaal uit had gezet. Toen ik het later op de avond weer probeerde, je voelt hem al aankomen, werkte het niet meer.
Peter
Met vriendelijke groet,
Peter
Kees Polm
Senior-Mitglied
«
Antwort #7 am:
27. November 2010, 13:00:33 »
Hoi Peter,
Ik stel voor dat je het probleem op het Duitde forum voorlegt je krijgt over het algemeen snel antwoord
en heel ter zake kundig, scheelt een hoop tijd en getob.
Gr. Kees
WDP 2018 + update, Marklin, Tams, Cs1, Cs2, Ds. Dynasis controller, 2x S88
jlt
Gast
«
Antwort #8 am:
29. November 2010, 12:23:47 »
Hallo Peter,
Ik neem aan dat je met Win XP, wat betreft het verwijderen van WDP programmatuur volgens Win XP methode doet. Als je alleen maar icoons en andere takken van het programma hebt verwijderd, dan heb je kans dat de zaak gaat blokkeren. Als je WDP opnieuw wil gaan installeren, maak dan gebruik van "programma verwijderen of wijzigen". Dan weet je iedergeval dat alle registers zijn opgeschoond, maar ook dat alles wat met betrekking hebbende geschoond wordt. Alleen de projekten blijven achter. Daar kan ook beschadigingen hebben veroorzaakt. Die beschadigingen geven ook een melding, en die meldingen is afhankelijk van die aangeeft. En aan de hand van die meldingen, kunnen we de zaak herstellen.
Je installeert opnieuw WDP, en installleer de nieuwe Update WDP2009.4.
Ik moet wel even iets aan toevoegen, wat mij de ervaring heeft geleerd.
Als je WDP intalleert, doe dat dan ook volgens WDP protocol, laat WDP zelf vertellen wat je doen moet!!.
Sommige WDP gebruikers beginnen gelijk veranderingen aanbrengen in de Hoofdmap (DIR) met allerlei window kenmerken te veranderen. Niet doen, laat de Hoofdmap van WDP met rust, en WDP regelt uit zichzelf wel de organisatie.
Met vriendelijke groeten,
Jan Leendert Stienstra
Peter Alferink
Junior-Mitglied
«
Antwort #9 am:
29. November 2010, 18:48:38 »
Hallo Jan Leendert,
Ik heb WDP inderdaad met 'software verwijderen' van mijn computer gehaald. Als je dan in de registers kijkt kom je nog genoeg verwijzingen naar WDP tegen. Bij het installeren van WDP verander ik niets aan instellingen en volg de aanwijzingen van WDP op.
Ik ga binnenkort met een kennis XP opnieuw op mijn computer installeren, daar ik daar zelf geen ervaring mee heb. Daarna wordt WDP weer op mijn computer gezet. Mocht het probleem dan nog niet verholpen zijn dan meldt ik mij wel weer.
Groet Peter
Met vriendelijke groet,
Peter
jlt
Gast
«
Antwort #10 am:
29. November 2010, 19:08:06 »
Hallo Peter,
Dan is jouw actie een goeie zet.
Dan lijkt het mij verstandig om met jouw kennis die XP opnieuw te installeren.
Waarschijnlijk (en dat kan) ziet de Win XP niet meer de juiste configuratie protocol.
Iedergeval veel succes en laat ons even weten hoe dat is gegaan, dit om ervan te leren.
Met vriendelijke groeten,
Jan Leendert Stienstra
Drucken
Seiten: [
1
]
« vorheriges
nächstes »
Seitenanfang
windigipet.de
»