Ik stuur deze aan met de LDT LS-DEC SBB units. De bedrading zit volgens tekening. 5 Lampen hoofdsein met 4 lampen voorsein (schneider art. nr. 2208).Ik heb raster SBBA gekozen in WDP, wat ik ook doe, met of zonder CD in de gleisplan editor blijven de default raster A symbolen komen. Op de CD staan wel de bestanden. Hoe los je dit op?Ik heb getracht de SBB rangeer seinen met DB symbolen aan te sturen dit werkt niet, dan krijg je verkeerde lichtbeelden.
Als ik Gleisbild editor open staat daar gelijk al de window open met de standaard symbolen, deze kan ik door op de X rechtboven te drukken weer verwijderen, maar wat moet ik dan verder doen om bij de SBB seinen te komen?
Gleisbild-Editor:• Unterstützung von SBB-Lichtsignalen (7 Lampen) mit Decoder LS-DEC-SBB
Bij de SBB-A bibliotheek zit volgens mij verder niks bruikbaars, ik heb voor mijn overig SBB seinen voor het hoofdsein 4 adressen en voor het voorsein 3 adresssen nodig. De donkerschakeling werkt wel middels een losse knop zoals ook in WDP uitgelegt wordt.
Ik vernam van Jaap Kramer dat versie 2011 Duitstalig waarschijnlijk in April uitkomt,