Willkommen
Gast
. Bitte
einloggen
oder
registrieren
.
1 Stunde
1 Tag
1 Woche
1 Monat
Immer
Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Übersicht
Forum
Hilfe
Suche
Einloggen
Registrieren
Datenschutz
windigipet.de
»
Win-Digipet Nederlandstalig forum
»
Nederlandstalig Stamtafel
(Moderatoren:
Stefan Lersch
,
H.v.d.Oosterkamp
) »
Hardware voor de baan
« vorheriges
nächstes »
Seitenanfang
Drucken
Seiten: [
1
]
Autor
Thema: Hardware voor de baan (Gelesen 3751 mal)
Bols Joannes
Mitglied
Hardware voor de baan
«
am:
27. Oktober 2012, 15:40:04 »
Hallo Bob
Ik heb een start genomen met de studie van WDP 2012.1 en ben nu begonnen met SYSTEEMINSTELLINGEN
doch heb nog geen proefbaan. Ik wil een dubbele baan met treinen en autos.
Ik ben nu aangekomen bij Hardware, Digitaalsysteem.
Vraag 1: Bestaat er een volgorde in de plaats van ingaven?
Ik werk met INTELLIBOX II als hoofd systeem
Voor de terugmelding met LDT-HSI-88 interface.
Met DC Car + PC Zender voor mijn autos.
Ik denk bv. aan de hierboven vermelde volgorde
1- Intellibox
2-Ldt hsi
3-DC car of is er een andere volgorde?
Vraag 2: Bestaat er een mogelijkheid een screenshot te maken van een beeld of pagina uit WDP? Zo ja hoe
gebeurd dat dan. Ik heb het al geprobeerd, voor een pagina gaat het, doch niet voor een onderdeel
van een pagina omdat ik dit niet kan selecteren.
Ziet U op mijn stomme vragen een antwoordje zitten?
Met vriendelijke groeten
Joannes
Groeten uit Belgie
HO baan -K en C rails - marklin-mehano - DCCar-PC zender-WDP 2012.1-intellibox II-USB hub(4)-LDT-HSI-88-usb-TMMod-ldt-viesmann-marklin-
Windows XP-laptop-Dell Pc-monitor 27”-sp3-IntelCore
Rob Bogers
Senior-Mitglied
Vriendelijke spoorgroetjes
Re: Hardware voor de baan
«
Antwort #1 am:
27. Oktober 2012, 16:12:23 »