Willkommen
Gast
. Bitte
einloggen
oder
registrieren
.
1 Stunde
1 Tag
1 Woche
1 Monat
Immer
Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Übersicht
Forum
Hilfe
Suche
Einloggen
Registrieren
Datenschutz
windigipet.de
»
Win-Digipet Nederlandstalig forum
»
Nederlandstalig Stamtafel
(Moderatoren:
Stefan Lersch
,
H.v.d.Oosterkamp
) »
draaibrug met CS2 bedienen
« vorheriges
nächstes »
Seitenanfang
Drucken
Seiten: [
1
]
Autor
Thema: draaibrug met CS2 bedienen (Gelesen 2851 mal)
luc diels
Senior-Mitglied
Aut viam inveniam, aut faciam
draaibrug met CS2 bedienen
«
am:
03. Oktober 2013, 13:14:23 »
Hallo,
ik heb mijn draaibrug geïnstalleerd en wil die nu eerst met CS2 bedienen vooraleer naar WDP over te schakelen. Met de manuele bediening van Märklin gaat alles goed, maar de brug reageert niet op de CS2 als ik die aansluit via 7687. Volgens de handleiding heeft de draaibrug een decoderadres van 15. Dat heb ik op CS2 zo ingegeven. Maar als ik de draaibrug wil programmeren reageert ze niet op de opdracht om ze te programmeren.
Heeft er iemand ervaring met aansluiten Märklin draaibrug op CS2? alle hulp is welkom
mvrgr
Luc Diels
Schaduwstation 1 in werking, Schaduwstation 2 in werking. hoofdpoor en nevenspoor operationeel voor hoofdtafel, scenery westheuvel kohlheim en Industriezobe west afgewerkt, de rest in progress
Win-Digipet-Version:
WDP 2021.b
Anlagenkonfiguration:
Märklin K&C-rails, CS3 + 3*booster Märklin, Rosoft enViessmann S88 en Märklin L88 en S88AC, MUET turntable control MC2004, All material Märklin (100loks)
Rechnerkonfiguration:
DELL OPTIFLEX 9020 CORE I7 Quad Core, SSD 240GB, 4GB RAM, HPNVIDIA QUADRO, WINDOWS 10, DELL 27" MONITOR
luc diels
Senior-Mitglied
Aut viam inveniam, aut faciam
Re:draaibrug met CS2 bedienen
«
Antwort #1 am:
03. Oktober 2013, 16:26:30 »
Hallo, ik de oorzaak gevonden; In de handleiding staat adres 15, maar dat moet zijn adresbereik 15, dus adres 14*16+1. Nu reageert de draaibrug wel op mijn handelingen. Nu nog de posities programmeren en dan kan WDP erop los gelaten worden.
mvrgr
Luc Diels
Schaduwstation 1 in werking, Schaduwstation 2 in werking. hoofdpoor en nevenspoor operationeel voor hoofdtafel, scenery westheuvel kohlheim en Industriezobe west afgewerkt, de rest in progress
Win-Digipet-Version:
WDP 2021.b
Anlagenkonfiguration:
Märklin K&C-rails, CS3 + 3*booster Märklin, Rosoft enViessmann S88 en Märklin L88 en S88AC, MUET turntable control MC2004, All material Märklin (100loks)
Rechnerkonfiguration:
DELL OPTIFLEX 9020 CORE I7 Quad Core, SSD 240GB, 4GB RAM, HPNVIDIA QUADRO, WINDOWS 10, DELL 27" MONITOR
Drucken
Seiten: [
1
]
« vorheriges
nächstes »
Seitenanfang
windigipet.de
»
Win-Digipet Nederlandstalig forum
»
Nederlandstalig Stamtafel