Dat lang lopen is nog niet zo erg maar als er op een regel een een teller staat dan kan je daar geen tekst bij zetten dus alle tellers zijn dan het zelfde en dus moest ik alle schakelingen weer opnieuw gaan bedenken en nalopen van hoe werkte het dus.
Beste Jan,Je mag van mij proberen wat je wilt om mij te vertellen dat ik iets fout gedaan heb. daar gaat het niet om.In je eerste afbeelding laat je dan ook pressies het probleem zien daar kan je toch zien dat bij de teller staat =000 Zahler = 00 en dat er ergens een vierkantje oplicht.
Dan weet je toch niet meer welke teller het is (daar staat toch geen tekst in de STW.Dan kan er best in de gleisbild tekst staan bij een teller maar die tekst komt niet meer terug in de STW en dus weet je niet welke teller het is en zo is het ook met K84
Tevens is het zo dat je eerst met je muis over de teller moet gaan (langzaam) even moet prutsen om het vierkante klokje zo ver te krijgen dat hij blijft oplichten. Dan met de cursor naar de echte teller onder in ga en dan pas licht de tekst op bij de teller. Het is dus niet zo dat als je in de STW op de teller sta met je cursor dat zowel het vierkantje komt en tegelijk de tekst bij de teller.
Een tweede is dat de teller gewoon niet werkt.Als ik het zo bekijk dan staat de trein nu op rmk900 en gaat hij naar rmk901 immers je moet de trein nog starten met stellen+Faheren. Dan klopt het dat de teller op 00 staat. Dat geeft nog geen 3 als hij op 901 komt want er is geen link meer tussen de teller en de teller symbool boven in figuur 1
Mijn verhaal was ook niet om een discussie over welles of nietes te krijgen mijn verhaal heb ik gedaan om andere te waarschuwen voor de gevolgen. En natuurlijk kan je aan de positie van het vierkantje zien waar de huidige teller staat. Dat is een kwestie van de coordinaten met elkaar te vergelijken.