Autor Thema: oude en nieuwe Makro's  (Gelesen 2125 mal)

Offline Eric Baan

• Senior-Mitglied
  • Vragende mensen kunnen geholpen worden ...
    • De Heerlensebaan II
oude en nieuwe Makro's
« am: 18. September 2015, 17:11:49 »
Hallo MTV !

Na lange afwezigheid kan ik mij weer in het modeltrein gebeuren begeven ...

Na updaten van de treinen PC naar windows 10 en WDP schone installatie met restore van mijn gegevens ...

In de versie 2012 had ik enkele makro's. BV om mijn Triebwagen wat geluid te laten maken en de werkladder omhoog en omlaag te krijgen.

Het starten van de betreffende FS waarin deze "kran makros" zich bevonden, zijn er nog steeds want het werkt nog steeds.

Daar ik nog wat wil wijzigen en de ladder in de laatste makro niet goed werkt ( hij klapt niet in , maar blijft hoog) ben ik op zoek gegaan naar deze makros in 2015. ik kan ze echter nergens vinden.

zijn deze niet mee opgenomen in de makro editor ?  oftewel moet ik ze nieuw aanleggen en de oude uit de profielen verwijderen ?

grtz

Grtz ....

Eric
  • Win-Digipet-Version:
    2015. Latest
  • Anlagenkonfiguration:
    2rail - DCC - Profirails - Ecos II - HSI USB - ESU Sound - ESU SwitchPilot - ESU Booster - S88N BM-SD16 - Viessmann LS - DSD2010 -  Roco - Brawa - Esu -  Fleischmann - Sudexpress - Liliput - Piko
  • Rechnerkonfiguration:
    dedicated Quad Core met Windows 10

Offline Eric Baan

• Senior-Mitglied
  • Vragende mensen kunnen geholpen worden ...
    • De Heerlensebaan II
Re: oude en nieuwe Makro's
« Antwort #1 am: 19. September 2015, 01:10:13 »
Beste MTV,

moet er blijkbaar weer even inkomen :-)

via de waggon monitor kom je er en kan ik weer kraanmakro's maken en verwijderen

Problem solved dus !

Grtz ....

Eric
  • Win-Digipet-Version:
    2015. Latest
  • Anlagenkonfiguration:
    2rail - DCC - Profirails - Ecos II - HSI USB - ESU Sound - ESU SwitchPilot - ESU Booster - S88N BM-SD16 - Viessmann LS - DSD2010 -  Roco - Brawa - Esu -  Fleischmann - Sudexpress - Liliput - Piko
  • Rechnerkonfiguration:
    dedicated Quad Core met Windows 10