Autor Thema: Sluiten van een discussie  (Gelesen 2320 mal)

Offline Hans Biere

• Senior-Mitglied
  • Carpe diem
Sluiten van een discussie
« am: 20. Juni 2016, 21:09:51 »
Dan maar zo, Stefan.

Bedankt voor het zetten van de toon. Dat een Duitse moderator hier in grijpt vind ik toch wel wat curieus maar ga vooral je gang.

Het stoppen van discussies en op slot zetten van draadjes is uw goed recht maar om Jan Leendert te volgen riekt dit naar censuur. De melding van de Duitse moderator dat de discussie allang was gestopt komt voor mij als een volslagen verrassing en was wat mij betreft nog lang niet afgelopen. Wie heeft ons mede gedeeld dat de discussie ten einde of wel gestopt is? Waar staat staat die mededeling te lezen? Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet / Mit freundlichen Grüßen

Hans
  • Win-Digipet-Version:
    Premium Edition 2021.2d 25 - 32
  • Anlagenkonfiguration:
    H0 ~ / Mä K-rail / Systemen: ECoS 2 ( v 4.2.14 ) / LDT-HSI-88-USB / µCon-Railspeed / Gerd Boll SBD v 2.9
  • Rechnerkonfiguration:
    ASUS GL702V; Intel CORE i7; Windows 10

Offline Stefan Lersch

• Moderator
  • Senior-Mitglied
  • *
    • Infos zum Down-Syndrom alias Trisomie 21
Re: Sluiten van een discussie
« Antwort #1 am: 20. Juni 2016, 21:38:07 »
Hallo Hans,

ja, het draadje was altijd gesloten. Wie en wanneer kan je gewoonlijk an 't eind van het draadje zien. Maar als ik hier geantwoord heb kan je het helaas niet meer zien.

Gewoonlijk lez ik hier alleen mee en overlat het modereren de Nederlandse moderator als mijn Nederlands niet zo goed is. Maar in deze val moest ik reageren.
Viele Grüße,
Stefan
  • Win-Digipet-Version:
    WDP 2021.x Beta
  • Anlagenkonfiguration:
    N-Anlage im Bau, Minitrix &amp Co., Tams MC 2.2.3, DCC
  • Rechnerkonfiguration:
    Quad Core 8 GB mit Win 10, 32"quot Bildschirm

Offline Hans Biere

• Senior-Mitglied
  • Carpe diem
Re: Sluiten van een discussie
« Antwort #2 am: 20. Juni 2016, 21:59:06 »
Wat jouw instructies zijn weet ik niet. Maar volgens mij was er niet zoveel aan de hand en gaf Jan Leendert netjes zijn mening. Dat dit bij de directie niet welgevallig overkomt valt te betreuren. Zeker nu kennelijk hulp van "bovenaf" wordt ingeroepen.

Waarschijnlijk klets ik weer uit mijn nek (zoals zo vaak volgens een mede forumlid) maar toch.

Ik vind het waardeloos. Net als Jan geef ik mijn mening, wij schelden niet en beledigen niemand, dus waarom draadjes op slot gezet worden waaraan  Jan Leendert en ik deelnemen begrijp ik niet.

Deze gaat waarschijnlijk ook op slot? Niet dat ik dat wil maar ik spreek je toch tegen?

En voor jouw informatie:

Je schrijft ergens dat in het WDP-stamtafel-gebeuren hier in Nederland een vriendelijke sfeer heerst. Was dat maar waar! Dan is dat dat bij jullie in Duitsland nog niet goed aangekomen. Die "vriendelijke sfeer" is door enkele personen hier op dit forum reeds lang geleden om zeep geholpen.
« Letzte Änderung: 20. Juni 2016, 22:07:23 von Hans Biere »
Met vriendelijke groet / Mit freundlichen Grüßen

Hans
  • Win-Digipet-Version:
    Premium Edition 2021.2d 25 - 32
  • Anlagenkonfiguration:
    H0 ~ / Mä K-rail / Systemen: ECoS 2 ( v 4.2.14 ) / LDT-HSI-88-USB / µCon-Railspeed / Gerd Boll SBD v 2.9
  • Rechnerkonfiguration:
    ASUS GL702V; Intel CORE i7; Windows 10