bedoel je een extra bezetmelder plaatsen in het keerspoor met een lengte van 44 cm ?. Ik gebruik daarom nu de bezetmelder van de wissel voorliggend van het keerspoor. de lengte van de wissel is ingevoerd op 44.5 cm, maar de afbuigende lengte van deze wissel bedraagt 58 cm. Het is nu ingesteld via de rijweg editor, als wissel 1 bezet toont reduceer de snelheid naar 10 km/u.Bij binnenkomst op bezet melder van het keerspoor , rij nog 2cm door en ga dan naar 0 km/hzo is het momenteel ingesteld.
De andere versie is de bezet melder van de wissel opnemen in de INZF wat de rijweg ook verlengt , dus meer remtijd, maar ben minder flexibel op de rij snelheid.Of is het mogelijk beiden te gebruiken.
In principe komt de wissel 01 met bezetmelder 01 altijd fysiek vrij als de lok gestopt staat.Maar weet niet hoe WDP het software matig naar kijkt. vandaar de vraag wat is wenselijk in WDP en voorkom ik later problemen.
Heb gemerkt dat het veranderen van een sein heel veel correcties oplevert in de bestaande rijwegen die met dat sein gerelateerd zijn.