Willkommen
Gast
. Bitte
einloggen
oder
registrieren
.
1 Stunde
1 Tag
1 Woche
1 Monat
Immer
Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Übersicht
Forum
Hilfe
Suche
Einloggen
Registrieren
Datenschutz
windigipet.de
»
Win-Digipet Nederlandstalig forum
»
(Moderatoren:
Stefan Lersch
,
H.v.d.Oosterkamp
) »
even voorstellen
« vorheriges
nächstes »
Seitenanfang
Drucken
Seiten: [
1
]
Autor
Thema: even voorstellen (Gelesen 4455 mal)
raymond
Mitglied
even voorstellen
«
am:
12. Oktober 2007, 19:52:23 »
Hallo mede gebruikers,
Ik ben Raymond, 41 jaar en sinds enkele maanden mijn oude hobby van treintjes weer opgepakt.
Momenteel rijd ik nog digitaal met koploper, maar ook ik ga overstappen op windigipet.
Mijn vraag is, bij ons hier in de winkel ligt windigipet 9 , maar ik lees hier dat er een pro versie is.
Is de pro versie alleen nog maar duits?
wie kan mij hierin adviseren?
hartelijk dank alvast.
Twin-center fleischmann N-spoor windigipet pro x
Riny
Senior-Mitglied
Re: even voorstellen
«
Antwort #1 am:
12. Oktober 2007, 21:40:30 »
Beste Raymond,
Welkom op het Forum van WDP.
Eindelijk weer een nieuwe gebruiker er bij.
Zelf ben ik ook nog niet zo lang bezig met WDP en ik heb in het verleden ook met Koploper gewerkt.
Persoonlijk zou ik niet meer terug willen, het is even een andere manier van denken maar daar went men wel aan.
En de mede WDP -ers hier op het forum zijn altijd van goede wil om te helpen, er zitten genoeg experts hier.
Met vriendelijke modelspoor groetjes,
Riny.
Märklin, H0 | K-Rails | Intellibox-IR, Tams Master Controle & Ecos 1 | 2x Boosters Tams B2 | 10x Viessman 5211 | 15x Viessmann 5217 |
2x Laptop | Win-digipet 2009.1 Eng. | DB / SBB | Periode: II t/m begin IV | Faller Car System via Koploper.
"Model Railway Workshop"
Bob Vermeulen
Senior-Mitglied
«
Antwort #2 am:
12. Oktober 2007, 22:53:33 »
Welkom op het Nederlandse forum.
Zelf ben ik begonnen met WDP9.0 in het Duits, daarna kwam de vertaling in het Nederlands.
WDP Pro is alleen in een Duitse versie verkrijgbaar, ik denk dat het echter geen probleem behoeft te zijn, het handboek van WPD 9.0 is in het Nederlands en dat is voor 80-90% gelijk aan het handboek van de ProX versie in het Duits. Zeker als het gaat om met de Pro te beginnen. De hoofdstukken systeeminstellingen, lokdatabase, spoorplantekenen, rijwegen,enz enz die je in het begin nodig heb zijn gewoon duidelijk in combinatie met de Nederlandse vertaling van 9.0 .
Er zijn enkele wezenlijke verbeteringen die het leven vergemakkelijken in de Pro X versie en daarom zou ik daar voor kiezen. Tenzij je de versie 9.0 voor een appel en een ei kunt verkrijgen dan kun je goedkoop updaten.
Als je wat van duits kunt lezen en begrijpen dan zou ik je adviseren niet de 9.0 tekopen maar gelijk de pro versie aan te schaffen. Er zijn voldoende mogelijkheden om je opweg te helpen (Forum Nederlands en 2x per jaar cursus in Keulen) en als je het niet meer weet dan pak ik ook de Nederlandse versie van WDP9 en lees ik het in het Nerlands en dan ga ik weer naar dePro versie zodat ik het Duits daarvan begrijp en de wijzigingen dan kan onderscheiden.
Veel succes je zult zien dat je er geen spijt van zult hebben om WDP te gaan gebruiken.
Deelnemer WinDigiPet Gebruikersgroep Nederland
Proud member of the Dutch WinDigiPet group
N bahn | Periode III | Duitsland middelgebergte | Windows10 | WDP 2021.1b | TAMS | LDT RM-GB-8 | S-DEC-4 |
Gerard Moggré
Senior-Mitglied
«
Antwort #3 am:
13. Oktober 2007, 00:44:15 »
Hallo Raymond,
Van harte welkom op het forum.
Zelf ben ik begonnen met WinDigipet 8, daarna WDP 9 en nu sinds april jl. heb ik de Pro X versie (2x, één voor de treinbaan PC en één voor de Faller Car System PC) inmiddels met een update de Pro X.1 geheten. Ik sluit mij helemaal bij Bob aan, WDP 9 is absoluut prima, maar wil je met de laatste snufjes werken zou ik de Pro X versie aanschaffen. Deze versie is inderdaad alleen in het Duits.
Je zult verbaast staan over de talrijke mogelijkheden van WinDigipet, en daarbij ook de gebruiksvriendelijkheid.
Ook al eerder aangegeven is tevens de (snelle) ondersteuning, met name op de forums.
Met vriendelijke groet,
Gerard Moggré
H.W.Veldhuis
Senior-Mitglied
«
Antwort #4 am:
13. Oktober 2007, 15:32:52 »
Hallo Raymond,
Hartelijk welkom op het WinDigipet-forum.
Ik kan in je profiel nog niet zien met welke configuratie je werkt, maar als je WinDigipet wilt kopen kan ik je alleen maar adviseren om de Pro versie te kopen. Ik rij al met WinDigipet sinds de versie 5.0 en altijd de Duitse versie omdat je dan altijd over de versie beschikt met de nieuwste mogelijkheden en de gratis updates.
Met vriendelijke groet,
Willem
MvG
Willem
Win-Digipet-Version:
WDP 2018.2c
Anlagenkonfiguration:
CS2, HSI-88-USB, 6x60174, C-Gleise
Rechnerkonfiguration:
AMD Athlon(tm)64 x2 Dual Core 6000+, 3,11Ghz, 3Gb RAM, Windows7 (64)
raymond
Mitglied
«
Antwort #5 am:
13. Oktober 2007, 16:05:34 »
Beste gebruikers,
Hartelijk dank voor jullie reactie's. Mooi dat er onderling via dit forum ondersteuning wordt geboden.
Met de duitse taal heb ik normaal niet zoveel problemen, alleen technische woorden.
Ik heb de win-digipet pro versie besteld, mede naar aanleiding van jullie aanbeveling.
Zal in het begin wel zoeken worden, maar met jullie steun kom ik daar toch wel uit.
Als ik hem binnen heb, en aan de slag ga, zal ik mijn eerste ervaring aan jullie laten weten.
Veel treinplezier aan alle
groet Raymond
Twin-center fleischmann N-spoor windigipet pro x
Riny
Senior-Mitglied
«
Antwort #6 am:
15. Oktober 2007, 14:40:23 »
Beste Raymond,
Alles wat ik zou willen zeggen is al door Jan Leendert gedaan.
Happy WDP -ing.
Met vriendelijke modelspoor groetjes,
Riny.
Märklin, H0 | K-Rails | Intellibox-IR, Tams Master Controle & Ecos 1 | 2x Boosters Tams B2 | 10x Viessman 5211 | 15x Viessmann 5217 |
2x Laptop | Win-digipet 2009.1 Eng. | DB / SBB | Periode: II t/m begin IV | Faller Car System via Koploper.
"Model Railway Workshop"
Drucken
Seiten: [
1
]
« vorheriges
nächstes »
Seitenanfang
windigipet.de
»
»