Autor Thema: WDP Pro-X/WDP Smal-x Edition/CentralStation/ECos  (Gelesen 3431 mal)

Offline polar

• Junior-Mitglied
  • ECos-CS-Marklin C-rail-WDP-xpro demo
WDP Pro-X/WDP Smal-x Edition/CentralStation/ECos
« am: 16. Oktober 2007, 12:07:30 »

Beste WDP,ers

Ik ben de laaste dagen weer aan het stoeien met de WDP-Pro demo, en dan komen de vragen natuurlijk.

Ik heb de demo geprobeerd met het CentralStation van Marklin, en de ECos van Esu, ( ik heb ze allebei)
en dat werkt prima op het eerste gezicht, ( zelf veel uitproberen, en eerst één van de centrale's inschakelen en dan de PC
om maar wat te noemen ).
Nu wil ik langzamerhand instappen in het WDP gebeuren, en vroeg mij af hoe SMALL de SMALL Edition van WDP is, kan je de SMALL-Editon ook via een van de centales die ik heb koppelen?
Ik snap natuurlijk ook dat het een begin versie is, maar kan er niet echt uitkomen of je er redelijk mee kunt experimenteren.

Ik zou graag reactie hebben van jullie.

Hartelijke groeten Frits.

jlt

• Gast
Re: WDP Pro-X/WDP Smal-x Edition/CentralStation/ECos
« Antwort #1 am: 16. Oktober 2007, 13:10:49 »
Beste Polar / Frits,

Hartelijk welkom op de WDP forum. ;)

Als je Duits kunt lezen en begrijpen, dan kom je een heel end.

Mij lijkt het verstandiger om deze link door te lezen.

http://www.windigipet.de/informationen-zu-win-digipet-dem-steuerungsprogramm-fuer-digitale-modelleisenbahnen/win-digipet-small-x-alle-funktionen-im-ueberblick/

Aangezien ik niet met Small X versie werkt, maar met PRO X versie, moet ik even jouw vraag schuldig blijven.
Maar de bovenstaande link zal jouw wel een stuk verder helpen.
Mocht je dan toch overhoop niet begrepen te hebben, dan kun je die vraag ook aan de ontwikkelaars van de WDP voorstellen. Dr. Peterline kan ook wel een beetje Nederlands lezen, maar zal jouw de antwoorden in het Duits weergeven. ;)

Zo kan het ook.

Offline Bob Vermeulen

• Senior-Mitglied
    • "Feldbergbahn"
« Antwort #2 am: 16. Oktober 2007, 14:11:03 »
Halo Polar, welkom bij het Nederlands WDP forum

volgens ,mij zou het met CS moeten kunnen zie hier de bevestiging:

http://www.windigipet.de/foren/index.php?topic=56265.0

Deelnemer WinDigiPet Gebruikersgroep Nederland
Proud member of the Dutch WinDigiPet group

N bahn | Periode III | Duitsland middelgebergte | Windows10 | WDP 2021.1b | TAMS | LDT RM-GB-8 | S-DEC-4 |

Offline Riny

• Senior-Mitglied
    • http://www.modelspoorh0.nl
« Antwort #3 am: 16. Oktober 2007, 14:39:31 »
Hallo beste Polar,

Ik kan je dan nu even niet verder helpen maar wilde je toch even welkom heten op dit fijne Forum met fijne behulpzame mensen.
Met vriendelijke modelspoor groetjes,
Riny.

Märklin, H0 | K-Rails | Intellibox-IR, Tams Master Controle &  Ecos 1 | 2x Boosters Tams B2 | 10x Viessman 5211 | 15x Viessmann 5217 |
2x Laptop | Win-digipet 2009.1 Eng.  | DB / SBB | Periode: II t/m begin IV | Faller Car System via Koploper.

"Model Railway Workshop"