Autor Thema: WDPers op Eurospoor2007  (Gelesen 5246 mal)

Offline Bob Vermeulen

• Senior-Mitglied
    • "Feldbergbahn"
WDPers op Eurospoor2007
« am: 27. Oktober 2007, 00:02:38 »
Goede avond alle WDP ers,

Vandaag hebben enkele WDP gebruikers elkaar voor het eerst ontmoet  :D. Jan Leendert (die mij herkende uit honderden mensen al voor dat de beurs geopend was!), Gerard Morggre, Jos Willebrand en mij eigenpersoon. Deze eerste WDP ontmoeting heeft plaats gevonden op Eurospoor 2007 alwaar Jos een bijdrage leverde met zijn baan. Wij werden dan ook hartelijk ontvangen door Jos, en zijn mede baanmodule vrienden, en konden onder een lekker kopje koffie gezellig met elkaar praten en van gedachten wisselen. Een foto van de WDPers is bijgevoegd en de baan van Jos is de moeite waard om te bekijken. Zeer realistische bouw en plaatsingen van sporen en seinen. Het mooiste is natuurlijk dat het publiek de WDP bestuurde sectie konden bewonderen.

Deelnemer WinDigiPet Gebruikersgroep Nederland
Proud member of the Dutch WinDigiPet group

N bahn | Periode III | Duitsland middelgebergte | Windows10 | WDP 2021.1b | TAMS | LDT RM-GB-8 | S-DEC-4 |

Offline Gerard Moggré

• Senior-Mitglied
Re: WDPers op Eurospoor2007
« Antwort #1 am: 27. Oktober 2007, 00:13:31 »
Hallo Bob,

Erg leuk jullie ontmoet te hebben. Alleen,.... ik krijg de foto hier thuis (op verschillende pc's) niet geopend en ben er wel benieuwd naar.
Zou je deze mij privé kunnen mailen, misschien dat het dan wel lukt. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Gerard

jlt

• Gast
« Antwort #2 am: 27. Oktober 2007, 18:29:31 »
Hallo Allen,

Mijn grote dank gaat naar Jos Willebrands, een prachtig mooie baan ontwerp en precies hetgeen wat Bob en Gerard al aangaf, we zijn zeer hartelijk ontvangen door Jos en zijn mede treincollega's. Jos en je treincollega's, hartelijk bedankt voor jullie gastvrijheid. Het was geweldig. ;D

Tja, Bob het is niet zo moeilijk om jouw te vinden, tussen die honderden mensen, je gezicht is herkenbaar op de foto hier op het forum. :D

En natuurlijk bij Jos zijn WDP programma eens bekeken en hoe hij het opgezet heeft.
Dat is het leuke van deze ervaring uitwisselingen, dat er zoveel mogelijkheden zijn, dat eigenlijk ieder z'n eigen ervaring de WDP kan construeren, die maar wil. Prachtig.

Bob, ook ik kan de foto niet oproepen.?
Ik denk dat je even naar extra opties moet gaan, en zie je bijlage:
Druk op de knop bladeren, en zoek de foto die jij hebt gemaakt op je eigen PC.
Vervolgens als dat gevonden is, druk je op oke, dan wordt de foto automatisch meegenomen op dit forum.
Heel eenvoudig.

Nogmaals, ik heb genoten van deze ontmoetingen met Jos, Bob en Gerard.
Het zou wel eens leuk zijn om met andere mede WDP gebruikers, om ervaring uit te wisselen.
Ik zit zelf ook te denken aan Riny, want die vergeet ik niet.
Misschien ook leuk om met hem eens van gedachten uit te wisselen.

Offline Bob Vermeulen

• Senior-Mitglied
    • "Feldbergbahn"
« Antwort #3 am: 28. Oktober 2007, 11:25:46 »
goede morgen allen,

Ik probeer nog een keer de foto bij te sluiten. ik heb geprobeerd de foto in de tekst te krijgen. boven alle smilies staat een rij buttons met beeld invoegen, maar ik krijg niets ingevoegd :( als ik daar op druk dan komt maar daarna kan ik er niets mee. wie weet hoe het wel moet!

nu heb ik het met data als bijlage gedaan en ik hoop dat dat ook goed gaat :)

Zu diesem Beitrag gehören 1 Anhäng(e). Um diese zu sehen oder zum Download müssen Sie sich einloggen.
Deelnemer WinDigiPet Gebruikersgroep Nederland
Proud member of the Dutch WinDigiPet group

N bahn | Periode III | Duitsland middelgebergte | Windows10 | WDP 2021.1b | TAMS | LDT RM-GB-8 | S-DEC-4 |

Offline Gerard Moggré

• Senior-Mitglied
« Antwort #4 am: 28. Oktober 2007, 11:42:10 »
Hallo Bob,

Helemaal top!

Met vriendelijke groeten,

Gerard

jlt

• Gast
« Antwort #5 am: 28. Oktober 2007, 15:20:47 »
Hallo Bob,

Hartstikke leuke foto.! ;)

Offline willebrand

• Senior-Mitglied
« Antwort #6 am: 29. Oktober 2007, 20:22:12 »
Bob, Gerard, Jan,

Bedankt voor de lovende woorden. Ik heb me zeer goed vermaakt en vond het leuk jullie te ontmoeten en deelnemer te zijn bij de eerste WPD ontmoeting.

Het aardige van dit soort bijeenkomsten is de mens achter het forum en vanzelf de uitwisseling van ideeen.

Mij is opgevallen dat ik deze dage op Eurospoor veel  opmerkingen heb gekregen over de realistische optekening en het gemak waar mee het programma zich laat bedienen.

Ook het gemak van het aanmaken van een sporen plan werd door veel mensen als een plus ervaren.

De foto is geweldig.

Voor Riny is het wellicht goed om te weten dat M-track in 2008 ook op de modelshow in Goes staat in 2008.
Hier op de link vind het sporen plan van M-track op de show.

M-Track

WPD stuurt daar alleen het station. De M-track baan heeft een eigen bloksysteem.

Het lijkt me daar een leuk idee om weer een meeting met elkaar te hebben.

Groet

Jos
  • Win-Digipet-Version:
    WDP 2015
  • Anlagenkonfiguration:
    Niedertalbahn; Zolderbaan
  • Rechnerkonfiguration:
    Windows XP

Offline Riny

• Senior-Mitglied
    • http://www.modelspoorh0.nl
« Antwort #7 am: 29. Oktober 2007, 22:23:22 »
Voor Riny is het wellicht goed om te weten dat M-track in 2008 ook op de modelshow in Goes staat in 2008.
Hier op de link vind het sporen plan van M-track op de show.

M-Track

Het lijkt me daar een leuk idee om weer een meeting met elkaar te hebben.

Beste Jos,

Ik ben zelf ook lid van de M-track.
Alleen had ik er niet bij nagedacht om op de site te kijken.

Ik heb niet zulke grote oren maar mijn naam zou soms "Dombo" kunnen zijn.  ;D
Met vriendelijke modelspoor groetjes,
Riny.

Märklin, H0 | K-Rails | Intellibox-IR, Tams Master Controle &  Ecos 1 | 2x Boosters Tams B2 | 10x Viessman 5211 | 15x Viessmann 5217 |
2x Laptop | Win-digipet 2009.1 Eng.  | DB / SBB | Periode: II t/m begin IV | Faller Car System via Koploper.

"Model Railway Workshop"