Autor Thema: Pro X.2 documentatie  (Gelesen 4879 mal)

Offline Bob Vermeulen

• Senior-Mitglied
    • "Feldbergbahn"
Pro X.2 documentatie
« am: 01. November 2007, 15:30:32 »
Hallo Pro X gebruikers,

Vandaag maar eens de documentatie van de nieuwe versie ProX.2 gelezen (28 bladzijde).

http://www.windigipet.de/win-digipet-downloads/win-digipet-dokumentationen-zum-download/

Wat een nieuwe mogelijkheden, zodra de update gedown load kan worden dan is er weer veel te doen.

Mijn complimenten voor de makers team van WinDigipet. Kan je toch zien dat het erg proffessioneel is.

Deelnemer WinDigiPet Gebruikersgroep Nederland
Proud member of the Dutch WinDigiPet group

N bahn | Periode III | Duitsland middelgebergte | Windows10 | WDP 2021.1b | TAMS | LDT RM-GB-8 | S-DEC-4 |

Offline Woesch

• Senior-Mitglied
Re: Pro X.2 documentatie
« Antwort #1 am: 09. November 2007, 19:12:12 »
Beste medespoorders:

Ik ben nieuw op de site. Het Nedelands handboek aan het doornemen wat voor mij nog een hele klus is om alles te begrijpen. Maar ja ik heb de tijd. De baan is in een pril stadium en kijk dan ook rijkhalsend uit naar de mogelijkheden om mijn CS van Marklin door dit programma aan te sturen.

Mijn vraag is alleen aan de gebruikers van Pro X.2 moet ik soms met geheel andere dingen rekening gaan houden of blijft de basis hetzelfde. Graag jullie advies.

Ten tweede kunnen jullie mij adviseren hoeveel meldsecties ik moet gebruiken per blok. Nu is het nog makkleijk voor mij om bij alles te kunnen komen, onder de rais. Dit voor enkele en tegengestelde richting gereden. Afijn gesneden koek voor velen misschien maar voor mij nog steeds een probleem om dit goed te iterpreteren. Misschien heeft iemand er gedetaileerde info over en ga uiteraard in het Ned handboek verder neuzen

met vriendelijke groet Wim
Marklin : K+ C-rails + Centraal Station en HSI 88.
WDP-pro X.

Offline Woesch

• Senior-Mitglied
Re: Pro X.2 documentatie
« Antwort #2 am: 10. November 2007, 08:11:53 »
Beste Jan Leendert

Bedankt voor de bijlage. Ik ben er super blij mee!!!
Het is inderdaad een uitstekende grafische weergave van de mogelijkheden.

Met vriendelijke groet Wim
Marklin : K+ C-rails + Centraal Station en HSI 88.
WDP-pro X.