Autor Thema: Rijweg optekenen  (Gelesen 11916 mal)

Offline Willy de Vaal

• Senior-Mitglied
  • Wat ik doe in mijn vrije tijd.
    • Mijn modelspoorbaan
Re: Rijweg optekenen
« Antwort #30 am: 03. Januar 2008, 00:25:05 »
Goedenavond Willy,

Inderdaad, dit bedoel ik. Ik zie wel een verschil in je RMK's in het railplan en het WDP gleisbild.
Railplan: TM35, TM32 en TM28.
In WDP: zijn daar resp.aanwezig TM37, TM33 en TM29. (rood omcirkeld in de bijlage)
Zoals in het WDP gleisbild is het correct, in je railplan niet. Met name TM35 ligt voor én na de wissel.

Ziet er goed uit Willy!!

Kan het geen gezich's bedrog zijn, ik heb zowel het railplan en in WDP het gleisbild aangepast. Dus zijn ook de nummering van de terugmelding opgeschoven, ik zie een eventuele fout niet, TM 35 komt nu als afrem secties vanuit nivo 3 en gaat naar het doel sectie op TM 36 en die ligt voor de wissel, na de wissel zit TM 37. De rail ligt er nog niet en daar begin ik pas aan als hier op dit forum iedereen tevreden is  :D
Viele Grüße
Willy de Vaal - Niederlande.
http://www.wdevaal.nl

Anlagenkonfiguration: WDP Pro X3b NL, Ecos Centrale & Ecosboost , HO Modelgleis mit Märklin C-Rail.
Decoders: Viessmann 5211, 5213, 5217.
Rechnerkonfiguration: Acer 9411 AWSMi (Laptop) -1GB, Microsoft Windows Vista.

Offline Gerard Moggré

• Senior-Mitglied
Re: Rijweg optekenen
« Antwort #31 am: 03. Januar 2008, 10:22:36 »
Goedenmorgen Willy,

Ja, nu klopt het. Zal wel aan mij liggen, maar was er van overtuigd dat er gisterenavond een verschil in zat, omdat ik beide railplannen even had uitgeprint.
Had je een eerder bericht misschien weer verwijderd cq.verbeterd? Maar goed, maakt niet uit.
Nu komt het overeen :D