Autor Thema: Wie kan mij helpen met deze Symbool  (Gelesen 4180 mal)

jlt

• Gast
Wie kan mij helpen met deze Symbool
« am: 10. Dezember 2007, 20:54:10 »
nvt
« Letzte Änderung: 29. Mai 2008, 13:26:34 von jan leendert »

Offline Gerard Moggré

• Senior-Mitglied
Re: Wie kan mij helpen met deze Symbool
« Antwort #1 am: 10. Dezember 2007, 21:52:57 »
Goedenavond Jan,

Heeft het iets met beide richtingsverkeer te maken, waarop je dan door die symbool kunt zien welke richting doorgang plaatsvindt, en de tegen verkeer wordt vergrendeld.?

Precies Jan! Erg handig bij pendeltreinen bijvoorbeeld.
Geef dit symbool een (virtueel) adres, en voer dit bijvoorbeeld in bij de "Zugfahrten-Automatik-Editor" en dan bij de desbetreffende rijweg of Zugfahrt (treinrit) onder het tabblad "Bedingungen", en dan bij " Nur, wenn Magnetartikel/Zahler-Stellungen...."  De rijweg/treinrit zal dan alleen gesteld worden als de stand van deze "Erlaubnispfeil" overeenkomt met de voorwaarden (bedingungen) waaraan deze rijweg/treinrit moet voldoen.
(Ik zit even op een andere computer, waar ik momenteel geen voorbeeldplaatje kan laten zien, maar zal dat evt.later sturen).

Offline Gerard Moggré

• Senior-Mitglied
« Antwort #2 am: 10. Dezember 2007, 22:30:20 »
Hallo Jan,

Bij deze een voorbeeldje.

Zu diesem Beitrag gehören 1 Anhäng(e). Um diese zu sehen oder zum Download müssen Sie sich einloggen.

Offline Gerard Moggré

• Senior-Mitglied
« Antwort #3 am: 10. Dezember 2007, 22:56:03 »
Hallo Jan,

Je hebt die "Erlaubnispfeil" naast de rijwegen gezet. Dat kan ook, maar bij de anderen heb ik gezien dat zij de "Erlaubnispfeil" gelijk met de rijwegen worden ingetekend.
Is dat jouw keuze dat je zo hebt gezet, of heeft dat een reden.?

Dat heb ik inderdaad met een reden gedaan. Zoals je ziet heb ik mijn baan vrij schematisch opgetekend, met soms vrij korte optische rijwegen. Als ik nu alles in de rijwegen teken, dan zie ik mijn bezetmeldingen, stellen van rijwegen cq.treinritten, etc. niet meer...........
(En waarom ik deze rijwegen optisch kort heb opgetekend, heeft te maken met het benaderen van de werkelijkheid wat ik heb gezien op de computerschermen van het station Göschenen, Zwitserland.)