weet iemand soms waar het nog meer tekoop is en evt. op te halen??
Jan Leendert goede morgen,Kan je mij jouw mail adres toelaten komen?Mijn mail adres vind je in mijn profiel
hallo,windigipetters hierbij weer een berichtje van willy2ik heb van de week een email en een soort excuses gekregen van jaap, dat hij niets meer had laten horen over de bestelling van windigipet pro. dit naar aanleiding van mijn bericht dat ik windigipet afbestelde
Zitat von: willy2 am 08. Februar 2008, 20:51:59hallo,windigipetters hierbij weer een berichtje van willy2ik heb van de week een email en een soort excuses gekregen van jaap, dat hij niets meer had laten horen over de bestelling van windigipet pro. dit naar aanleiding van mijn bericht dat ik windigipet afbesteldeJammer te horen dat het allemaal niet vlotten wil, ik zelf had WDP binnen drie werkdagen in huis. Ik begrijp jou frustatie maar ben je al zover dat je op dit moment niet verder kunt met de demo versie. Ik b.v. zou nog enkele maanden met de demo versie vooruit gekunt omdat ik nu pas klaar ben met mijn schaduwstation en één dezer dagen begin te bouwen aan nivo 2.