hallo,Riny en de rest ook.ikval jaap kramer niet aan hij is in dit geval de speelbal van dhr.peteling, die wel bereid is tegen de verkoopprijs tussen door televeren en zijn vertegenwoordiger die een klein graantje maar meepikt te laten zitten,dhr.kramer gun ik dat graantje tenzeerste heeft in het verleden veel voor windigipet gedaan vertaald en zo en vertegenwoordigd het programma in nederland en weet ik veel wat allemaal,dus dat was de reden mede dat ik het bij hem wilde bestellen en niet in duitsland, ook om te laten weten dat nederland mee teld zodat dhr peteling weet dat er weer een nederlandse gebruiker is maar dhr.peteling had wel tijd om iemandanders tegen een hogere prijs te leveren en laat zijn vertegenwoordiger hier wachten en dat vind ik zelf niet kunnen. ik hoop dan ook dat jaap dhr,peteling hierover aan spreekt en om uitleg vraagd, dit is niet de manier waarop je met vertegenwoordigers omgaat die je product zo promoten. mede door dit ben ik ook boos op dhr. peteling ook hij heeft hierop niet gereageerd? van jaap nzou ik ook weleens een reactie willen hebben op het geheel??groetjes, willy 2
** Wij kennen niets anders dat Jaap en Dr. Peterlin goed mee te praten valt.!!!** Ik denk dat ook de anderen erover eens zijn, dat dit soort gevallen voor jouw heel vervelend heeft uitgepakt. over uit.! ** Ik dring je niet aan om een WDP te kopen, maar enige coulantie is dacht ik wel op z'n plaats.
Hallo Herr Peterlin + Jaap + Allen,ik zou graag bij het Anwendertreffen aanwezig zijn, is er al een datum en locatie voorhanden, met vriendelijke groet,Walter
** Anwendertreffen is een bijeenkomst.** Hierin wordt door Dr.Peterlin met Jaap aangegeven dat er hier in Nederland een soortgelijke bijeenkomst wordt georganiseerd. In deze georganiseerde bijeenkomst kun je allerlei vragen omtrent WDP. En naar ik meen dat het ook voor alle geinteresseerde bedoeld is.En tevens geeft Dr.Peterlin ook een introductie, wat heel gebruikelijk is in Duitsland.** Het is wel fijn als dat georganiseerd wordt.!! Dat geeft toch een praktische handvat mee. En zo'n bijeenkomst is alleen maar bevordelijk voor kennis overdracht.