Autor Thema: WDP  (Gelesen 17968 mal)

Offline Gerard Moggré

• Senior-Mitglied
Re: WDP
« Antwort #45 am: 10. Februar 2008, 14:12:15 »
Beste Willy,

Als ik jou was zou ik echt even contact opnemen met dhr.Peterlin. Hij stelt het zelfs voor!

Dit komt allemaal goed!! Wedden? ;)

jlt

• Gast
« Antwort #46 am: 10. Februar 2008, 15:44:55 »
Beste Willy2,

Zie hier, er wordt wel aangewerkt. ;) betreft de Nederlandse versie.!
Ook hier geeft Dr.Peterlin de reactie.!!! over de bestelling.
Je kunt per e-mail aan Dr. Peterlin opgeven.

Sehr geehrte Dr. Peterlin,

Mit Vielen danke für ihrer information und wir sind überrast das idee, der erste Anwendertreffen im Holland.
Wir Hoffen das auch sollte findstatten. Das ist einfach Toll für alle Hollandische WDP brauchers.

Unsere Herzliche dank für die Unterstützung.

Mit Freundliche Grusse.
« Letzte Änderung: 10. Februar 2008, 15:46:36 von jan leendert »

jlt

• Gast
« Antwort #47 am: 10. Februar 2008, 16:02:53 »
hallo,Riny en de rest ook.
ikval jaap kramer niet aan :o hij is in dit geval de speelbal van dhr.peteling, die wel bereid is tegen de verkoopprijs tussen door televeren en zijn vertegenwoordiger die een klein graantje maar meepikt te laten zitten,dhr.kramer gun ik dat graantje tenzeerste heeft in het verleden veel voor windigipet gedaan vertaald en zo en vertegenwoordigd het programma in nederland en weet ik veel wat allemaal,dus dat was de reden mede dat ik het bij hem wilde bestellen en niet in duitsland, ook om te laten weten dat nederland mee teld zodat dhr peteling weet dat er weer een nederlandse gebruiker is :D maar dhr.peteling had wel tijd om iemandanders tegen een hogere prijs te leveren en laat zijn vertegenwoordiger hier wachten :'( en dat vind ik zelf niet kunnen. ik hoop dan ook dat jaap dhr,peteling hierover aan spreekt :'( en om uitleg vraagd, dit is niet de manier waarop je met vertegenwoordigers omgaat :'( die je product zo promoten. mede door dit ben ik ook boos op dhr. peteling ook hij heeft hierop niet gereageerd? van jaap nzou ik ook weleens een reactie willen hebben op het  geheel??
groetjes, willy 2

Beste Willy2,

Ik moet daar even een stokje voor steken.
Het is niet de bedoeling om hier op het forum "zakelijke" situatie voor te leggen.
Daar kun je beter met Jaap en of Dr. Peterlin erover aanspreken.
Wij kennen niets anders dat Jaap en Dr. Peterlin goed mee te praten valt.!!!

Ik denk dat ook de anderen erover eens zijn, dat dit soort gevallen voor jouw heel vervelend heeft uitgepakt.
Persoonlijk kan ik niet anders zeggen dat WDP €289,= kost, incl. Duitse versie boekje.

Zie bijgaande link:
http://www.windigipet.de/win-digipet-preise/

Over de prijs dacht ik wel dat het duidelijk was.!!! ;)

Dus, over dergelijke vervormingen moet je dan ook contact opnemen met Jaap, en praat dat eens met elkaar dan ook over uit.! ;) Ik dring je niet aan om een WDP te kopen, maar enige coulantie is dacht ik wel op z'n plaats. ;)

Ik praat dan ook over de alle positiefste des zin. ;)

Offline Riny

• Senior-Mitglied
    • http://www.modelspoorh0.nl
« Antwort #48 am: 10. Februar 2008, 16:41:28 »
** Wij kennen niets anders dat Jaap en Dr. Peterlin goed mee te praten valt.!!!

** Ik denk dat ook de anderen erover eens zijn, dat dit soort gevallen voor jouw heel vervelend heeft uitgepakt.
     over uit.! ;)

** Ik dring je niet aan om een WDP te kopen, maar enige coulantie is dacht ik wel op z'n plaats. ;)

Beste Jan,

Persoonlijk sta 100% achter hetgeen in jouw citaat verwoord is.

Met vriendelijke modelspoor groetjes,
Riny.

Märklin, H0 | K-Rails | Intellibox-IR, Tams Master Controle &  Ecos 1 | 2x Boosters Tams B2 | 10x Viessman 5211 | 15x Viessmann 5217 |
2x Laptop | Win-digipet 2009.1 Eng.  | DB / SBB | Periode: II t/m begin IV | Faller Car System via Koploper.

"Model Railway Workshop"

Offline wissels

• Senior-Mitglied
  • Ort: Nederland - Bollenstreek Ort bei GoogleMaps suchen nl
    • 3railforum
« Antwort #49 am: 10. Februar 2008, 23:07:44 »
Hallo Herr Peterlin + Jaap + Allen,

ik zou graag bij het Anwendertreffen aanwezig zijn, is er al een datum en locatie voorhanden,

met vriendelijke groet,

Walter
  • Win-Digipet-Version:
    Wdp 2021 Premium Edition
  • Anlagenkonfiguration:
    Märklin Pendelbahn zum Demo, Testbahn mit CS1R zum Club, Ho Bahn mit Ecos zur Hause
  • Rechnerkonfiguration:
    Windows

jlt

• Gast
« Antwort #50 am: 10. Februar 2008, 23:20:36 »
Hallo Herr Peterlin + Jaap + Allen,

ik zou graag bij het Anwendertreffen aanwezig zijn, is er al een datum en locatie voorhanden,

met vriendelijke groet,

Walter

Hallo Walter, ;)

Ik denk dat Jaap of Dr. Peterlin wel een aankondiging gaat geven, wanneer dat gaat plaatsvinden.
Ik denk dat we daar t.z.t wel van horen. ;)
Ben er wel erg blij mee, als dat door gaat. :D

« Letzte Änderung: 10. Februar 2008, 23:22:09 von jan leendert »

Offline Kees Polm

• Senior-Mitglied
  • nl
« Antwort #51 am: 11. Februar 2008, 00:35:41 »
Goedeavond allen,

Anwendertreffen?
Is dat een (WDP)gebruikersbijeenkomst,
en zo ja wat moet ik me daarbij voorstellen en is dat voor elke WDP gebruiker, of voor speciaal genodigden.
Alles wat met WDP te maken heeft, heeft nl. mijn interesse vandaar mijn vraag.
Gr. Kees.
WDP 2018 + update, Marklin, Tams, Cs1, Cs2, Ds. Dynasis controller, 2x S88

jlt

• Gast
« Antwort #52 am: 11. Februar 2008, 01:10:48 »
Hallo Kees,

Anwendertreffen is een bijeenkomst.
In Duitsland wordt dat veel gedaan en organiseren op verschillende plaatsen in Duitsland dergelijke WDP
bijeenkomsten. Er worden dus uit de regio WDP gebruikers uitgenodigd voor een geplande bijeenkomst.
Peter Ploch is voor Duitsland de organisator. Zie bijgaande link.

http://www.windigipet.de/foren/index.php?board=17.0

Hierin wordt door Dr.Peterlin met Jaap aangegeven dat er hier in Nederland een soortgelijke bijeenkomst wordt georganiseerd. In deze georganiseerde bijeenkomst kun je allerlei vragen omtrent WDP. En naar ik meen dat het ook voor alle geinteresseerde bedoeld is.
En tevens geeft Dr.Peterlin ook een introductie, wat heel gebruikelijk is in Duitsland.

Ik denk dat Bob en Gerard dit hebben aangegeven aan Jaap.? Heb ik het goed Jongens. ;D ;D
Het is wel fijn als dat georganiseerd wordt.!! Dat geeft toch een praktische handvat mee. ;)
En zo'n bijeenkomst is alleen maar bevordelijk voor kennis overdracht.

Offline Kees Polm

• Senior-Mitglied
  • nl
« Antwort #53 am: 11. Februar 2008, 01:52:32 »
Hallo Jan Leendert,

Dank je wel voor je reaktie.
lijkt mij erg interessant en bovendien leuk om jullie van dit forum eens te ontmoeten, ik probeer op de hoogte te blijven via het forum
Gr. Kees
WDP 2018 + update, Marklin, Tams, Cs1, Cs2, Ds. Dynasis controller, 2x S88

Offline Riny

• Senior-Mitglied
« Antwort #54 am: 11. Februar 2008, 10:19:11 »
** Anwendertreffen is een bijeenkomst.

** Hierin wordt door Dr.Peterlin met Jaap aangegeven dat er hier in Nederland een soortgelijke bijeenkomst wordt    georganiseerd. In deze georganiseerde bijeenkomst kun je allerlei vragen omtrent WDP. En naar ik meen dat het ook voor alle geinteresseerde bedoeld is.
En tevens geeft Dr.Peterlin ook een introductie, wat heel gebruikelijk is in Duitsland.

** Het is wel fijn als dat georganiseerd wordt.!! Dat geeft toch een praktische handvat mee. ;)
En zo'n bijeenkomst is alleen maar bevordelijk voor kennis overdracht.

Dit zou prachtig zijn en mocht de reisafstand te overbruggen zijn in mijn situatie zou ik daar ook graag bij zijn.
Ik wacht met spanning op verdere berichtgevingen en informatie.

P.s. Misschien over dit onderwerp een apart draadje te starten lijkt mij wel zinvol. ;)
Riny.

Märklin, H0 | K-Rails | Intellibox-IR, Tams Master Controle &  Ecos 1 | 2x Boosters Tams B2 | 10x Viessman 5211 | 15x Viessmann 5217 |
2x Laptop | Win-digipet 2009.1 Eng.  | DB / SBB | Periode: II t/m begin IV | Faller Car System via Koploper.

"Model Railway Workshop"

Offline willy2

• Mitglied
  • alle hulp is welkom!
« Antwort #55 am: 13. Februar 2008, 18:35:59 »
Hallo, allemaal
hier weer een positief bericht van mij krijg over enkele dagen windigipet geleverd en als nog via jaap kramer.
 :D
willy2
HO-marklin C. Central station.S88,k83,mobilstation.
Heljan containerterminal,marklin kraan,faller car systeem

Offline Riny

• Senior-Mitglied
« Antwort #56 am: 13. Februar 2008, 18:42:22 »
Beste Willy2,

Van harte gefeliciteerd.
Eind goed, al goed.

Men ken nie zonder de WDP, dat zeg ik. ;D ;D
Riny.

"Model Railway Workshop"

Offline willy2

• Mitglied
  • alle hulp is welkom!
« Antwort #57 am: 13. Februar 2008, 18:44:27 »
bedankt riny.
eh ??nouw ;)

willy2
HO-marklin C. Central station.S88,k83,mobilstation.
Heljan containerterminal,marklin kraan,faller car systeem

Offline Gerard Moggré

• Senior-Mitglied
« Antwort #58 am: 13. Februar 2008, 19:56:34 »
Hoi Willy,

Dat is uitstekend nieuws!! Ik ben blij dat je niet afgehaakt bent. Veel plezier met WinDigipet!!

jlt

• Gast
« Antwort #59 am: 13. Februar 2008, 20:45:36 »
Hallo Willy2,

Kijk, daar hou ik van. ;) ;)
Dus, toch een oplossing gevonden, en ik wens je iedergeval heeeel veel plezier, en hulp bij deze Nederlandse forum weet je de weg te vinden. ;) ;).

Succes.