Autor Thema: Gebruik bureau versie  (Gelesen 8342 mal)

Offline Bob Vermeulen

• Senior-Mitglied
    • "Feldbergbahn"
Re: Gebruik bureau versie
« Antwort #15 am: 05. Januar 2008, 20:23:26 »
Goede avond allen,

Maar begonnen met de Laptop te bekijken en  WDP op nieuw geinstalleerd, dat was het niet :(

Daarna volgens de methode Gerard de copy geladen, dat was het ook niet :(

Zitat
Als je de Start en Ziel aanklikt (met de rechtermuis op Start en Ziel aanklikken) wat zie je dan.
Wat verschijnt op de ZFA menu
"Keine ZugFahrten gefunden"geeft WDP aan, dat zou er op duiden dat in de ZFA geen zugfahren gedefinieerd zouden zijn. Die zijn er voldoende.

Daarna ook een rijweg geprobeerd en wat blijkt hij ziet ook geen rijwegen "Keine Fahr strasse gefunden" dat zou er opduiden dat er geen rijwegen zijn, wel die zij er ook genoeg.

Er is echter wel een verandering ik krijg nu wel de het kleine scherm met Zugfahrten-Automatik in beeld waardoor ik bij het beeindigen van van de ZFA weer terug kom van grijze in normaal gekleurde icinen.

Nu heb ik nog een andere laptop en daar ook nu maar WDP op geladen en zie daar werkt het goed. :D
Ik krijg daar allen de Zugfahrt Ablauf inspector niet in beeld!

Maar helaas dat is niet de laptop die ik mee moet nemen als ik op reis ben >:( en zou dus een goede versie op de orginele laptop willen zien draaien.

Deelnemer WinDigiPet Gebruikersgroep Nederland
Proud member of the Dutch WinDigiPet group

N bahn | Periode III | Duitsland middelgebergte | Windows10 | WDP 2021.1b | TAMS | LDT RM-GB-8 | S-DEC-4 |

Offline Gerard Moggré

• Senior-Mitglied
« Antwort #16 am: 05. Januar 2008, 20:50:10 »
Goedenavond Bob,

Dus in het kort: op de ene laptop werkt het niet, en op de andere wel....?!! Dus op die andere kun je alles volgens de simulatie laten rijden? (behoudens dan de ZFA inspector)

Offline Bob Vermeulen

• Senior-Mitglied
    • "Feldbergbahn"
« Antwort #17 am: 05. Januar 2008, 21:58:34 »
Gerard,

Inmiddels ben ik weer wat verder. Omdat het op de andere Laptop wel werkt was mijn theorie dat het aan de orginele laptop moet liggen. Ik heb WDP volledig van mijn PC gehaald, als je het programma verwijder volgens de WDP software verwijderaar blijven de bestanden op de C schijf achter, ook deze heb ik nu weg gehaald. WDP opnieuw geinstalleerd volgens de GM methode de copy geplaats en zie daar........ :D :D :D

Het werkt zoals het zou moeten. Alleen hier werkt de ZFA inspector ook niet. I
Kan dat een instelling zijn?

N bahn | Periode III | Duitsland middelgebergte | Windows10 | WDP 2021.1b | TAMS | LDT RM-GB-8 | S-DEC-4 |

Offline Gerard Moggré

• Senior-Mitglied
« Antwort #18 am: 05. Januar 2008, 22:29:48 »
Bob,

Deze ZF Ablauf Inspector doet het waarschijnlijk wel, alleen is niet in beeld. Ga nog eens naar de datapflege, en klik "reset fensterpositionen" eens aan. Je krijgt dan een vraag om bevestiging, klik op "ja" en op "beenden".
Start nu WDP weer op, de simulatie, etc. Dan zou deze ZFA inspector weer linksboven moeten verschijnen.
Alles zou nu weer moeten werken,..ik ben benieuwd.

Offline Bob Vermeulen

• Senior-Mitglied
    • "Feldbergbahn"
« Antwort #19 am: 05. Januar 2008, 23:18:19 »
Gerard,

BINGO  :D :D

Terima Kasih  ;)

nu kan ik weer wat meer actief zijn als ik onder weg ben

Offline Gerard Moggré

• Senior-Mitglied
« Antwort #20 am: 05. Januar 2008, 23:48:36 »
Beste Bob,

Hartstikke goed!! :D (Dit woord ken ik niet op z'n Indonesisch, maar Terima Kasih wel 8))