Autor Thema: update cs  (Gelesen 3116 mal)

Offline Kees Polm

• Senior-Mitglied
  • nl
update cs
« am: 09. Februar 2008, 19:03:54 »
Goedenavond,
Niet zozeer een WDP vraag,hoewel?
ik krijg verb. met de site van Marklin, mijn cs wordt herkend, ik kan er loklijsten opslaan en weer terughalen.
maar updaten van versie 2.03 naar 2.04 lukt niet de melding is wrong crc ik hoop door de uddate dat het cs stabieler wordt heeft iemand een idee?
Gr. Kees
WDP 2018 + update, Marklin, Tams, Cs1, Cs2, Ds. Dynasis controller, 2x S88

Offline wissels

• Senior-Mitglied
  • Ort: Nederland - Bollenstreek Ort bei GoogleMaps suchen nl
    • 3railforum
Re: update cs
« Antwort #1 am: 09. Februar 2008, 21:41:00 »
Hallo Kees,

zet de update uit jouw mailbox op een voor jou bekende plaats neer, maak met je pc contact via het ip adres van jouw central Station,

je krijgt nu een aantal opties,

eerst je gegevens van jouw central station voor de zekerheid opslaan als backup.
Hierna de update uitvoeren, je moet nu bladeren naar de locatie waar de update vermeld staat,

Succes,

met vriendelijke groet,

Walter
  • Win-Digipet-Version:
    Wdp 2021 Premium Edition
  • Anlagenkonfiguration:
    Märklin Pendelbahn zum Demo, Testbahn mit CS1R zum Club, Ho Bahn mit Ecos zur Hause
  • Rechnerkonfiguration:
    Windows

Offline Kees Polm

• Senior-Mitglied
  • nl
« Antwort #2 am: 09. Februar 2008, 22:11:23 »
Walter bedankt,
Ga het gelijk proberen,ik laat het via het forum wel even weten of het gelukt is.
Bedankt groet Kees

Offline Kees Polm

• Senior-Mitglied
  • nl
« Antwort #3 am: 09. Februar 2008, 22:51:52 »
helemaal gelukt !,
door het nieuwe ip-adres(automatisch toegewezen) want ik moest m direkt op de router aansluiten was ik wel bevreesd voor de herkenning door WDP maar met het eerder in WDP ingegeven ip-adres wat ik na de update weer in het cs heb gezet herkende WDP het cs direkt weer helemaal goed dus.
Straks ga ik dat computeren nog leuker vinden dan die treinen.
Bedankt Gr. Kees

Offline Riny

• Senior-Mitglied
    • http://www.modelspoorh0.nl
« Antwort #4 am: 10. Februar 2008, 01:12:11 »
Beste Kees,

Daar is WDP ook voor bedoeld, dat je er dus veel plezier aan beleefd i.c.m. de PC.
Succes met het vervolg.
Met vriendelijke modelspoor groetjes,
Riny.

Märklin, H0 | K-Rails | Intellibox-IR, Tams Master Controle &  Ecos 1 | 2x Boosters Tams B2 | 10x Viessman 5211 | 15x Viessmann 5217 |
2x Laptop | Win-digipet 2009.1 Eng.  | DB / SBB | Periode: II t/m begin IV | Faller Car System via Koploper.

"Model Railway Workshop"

Offline Willy de Vaal

• Senior-Mitglied
  • Wat ik doe in mijn vrije tijd.
    • Mijn modelspoorbaan
« Antwort #5 am: 13. Februar 2008, 00:13:52 »
Goedenavond,
Niet zozeer een WDP vraag,hoewel?
ik krijg verb. met de site van Marklin, mijn cs wordt herkend, ik kan er loklijsten opslaan en weer terughalen.
maar updaten van versie 2.03 naar 2.04 lukt niet de melding is wrong crc ik hoop door de uddate dat het cs stabieler wordt heeft iemand een idee?
Gr. Kees

Hallo Kees, bij mijn is de update goed gegaan. Maar voordat je gaat updaten moet je even het volgende in acht nemen.
De update kan in enkele gevallen soms bijna 20 min. duren, disable dus even je screensaver deze worden standard na 15 min. actief, haal van het CS de stekker van de railvoeding even los, en start daarna het update proces. Ik lees dat je een CRC fout melding krijgt, een CRC fout melding duid op een beschadigd bestand, er is dus tijdens het downloaden iets niet goed gegaan, probeer het bestand eens opnieuw te downloaden.
Viele Grüße
Willy de Vaal - Niederlande.
http://www.wdevaal.nl

Anlagenkonfiguration: WDP Pro X3b NL, Ecos Centrale & Ecosboost , HO Modelgleis mit Märklin C-Rail.
Decoders: Viessmann 5211, 5213, 5217.
Rechnerkonfiguration: Acer 9411 AWSMi (Laptop) -1GB, Microsoft Windows Vista.