Autor Thema: Lijst (info) WDP gebruikers.  (Gelesen 5328 mal)

Offline wissels

• Senior-Mitglied
  • Ort: Nederland - Bollenstreek Ort bei GoogleMaps suchen nl
    • 3railforum
Re: Lijst (info) WDP gebruikers.
« Antwort #15 am: 05. März 2008, 23:04:30 »
Goedeavond allemaal,

Het forum lees ik nagenoeg elke dag om te zien of er info is waar ik (naar ik hoop over een wk of 3/4) m'n voordeel mee kan doen, zoals het draadje over de dioganale wissels.
Een evt. bezoek bij een medegebruiker kan altijd als vraag op het forum gesteld worden en dat er dan verder per mail afspraken gemaakt worden werkt uitstekend is mijn ervaring.

Hallo Kees,

juist die diagonale wissels is voor mij het probleem om even niet verder te testen, ben wel bezig om het 1 en ander aan te passen, maar dat doe ik pas als mijn nieuwe schaduwstation klaar is, want die wil ik in de nieuwe tekening gelijk meenemen. Dus mijn eerder beloofde uitnodiging richting jou blijft nog even uit,

met vriendelijke groet,

Walter

Jaap zou je aub de berichten van Kees en mij willen afsplitsen.
« Letzte Änderung: 06. März 2008, 18:16:58 von wissels »
  • Win-Digipet-Version:
    Wdp 2021 Premium Edition
  • Anlagenkonfiguration:
    Märklin Pendelbahn zum Demo, Testbahn mit CS1R zum Club, Ho Bahn mit Ecos zur Hause
  • Rechnerkonfiguration:
    Windows

Offline Kees Polm

• Senior-Mitglied
  • nl
« Antwort #16 am: 06. März 2008, 00:21:16 »
hallo Walter,

ik laat net een testtreintje over m'n eerste schaduwstation rijden, de 2e heb ik er vanavond onder gemaakt identiek aan de eerste en recht onder elkaar bijelkaar 2x 7 sporen 4x 3weg wissels en 16 diagonale wissels het zal best funktioneren in WDP ondanks het niet synchroon lopen van cs en WDP maar ik kan zulke dingen ook niet goed hebben ik kan alleen nu nog niets bedienen want het moet nog aangesloten worden maar je snapt dat ik in dit probleem erg geinteresserd ben ik weet niet of iemand dit al heeft aangekaard in Duitsland maar ik hoop eigenlijk dat er binnen een week of 4 een update komt zodat ik het gelijk goed kan laten werken, zou mooi zijn toch.
zoniet dan ben ik benieuwd of jij een oplossing kan vinden. 
WDP 2018 + update, Marklin, Tams, Cs1, Cs2, Ds. Dynasis controller, 2x S88

Offline Bob Vermeulen

• Senior-Mitglied
    • "Feldbergbahn"
« Antwort #17 am: 06. März 2008, 11:22:25 »
Kees en Walter,

Ik heb zojuist jullie berichten gelezen en het heeft niets met de WDP lijst van doen. Als mensen ons forum willen blijven volgen en de items later nog eens terug willen lezen en vinden dan is het van belang dat we de items goed schijden ;D
Gaarne een item openen voor elk verschillend probleem.

Overigens heb ik jullie probleem ook nog niet op het Duitse forum gezien.
Deelnemer WinDigiPet Gebruikersgroep Nederland
Proud member of the Dutch WinDigiPet group

N bahn | Periode III | Duitsland middelgebergte | Windows10 | WDP 2021.1b | TAMS | LDT RM-GB-8 | S-DEC-4 |

Offline Riny

• Senior-Mitglied
    • http://www.modelspoorh0.nl
« Antwort #18 am: 06. März 2008, 11:45:38 »

Om het draadje van "De bijeenkomst" niet teveel te vervuilen start ik hier het onderwerp "Gebruikerslijst WDP" opnieuw.
Misschien dat de moderators van dit forum de onderwerpen, welke met de gebruikerslijst te maken hebben, naar hier kunnen verplaatsen.  ;)

Ik heb zojuist jullie berichten gelezen en het heeft niets met de WDP lijst van doen. Als mensen ons forum willen blijven volgen, en de items later nog eens terug willen lezen en vinden, dan is het van belang dat we de items goed schijden ;D
Gaarne een item openen voor elk verschillend probleem.

Beste Bob,

Hier ben ik het helemaal mee eens (zie bewerkte citaten).  ;)
Met vriendelijke modelspoor groetjes,
Riny.

Märklin, H0 | K-Rails | Intellibox-IR, Tams Master Controle &  Ecos 1 | 2x Boosters Tams B2 | 10x Viessman 5211 | 15x Viessmann 5217 |
2x Laptop | Win-digipet 2009.1 Eng.  | DB / SBB | Periode: II t/m begin IV | Faller Car System via Koploper.

"Model Railway Workshop"