Hoi Willy,Ik heb zelf deze kraanwagen niet, maar ik ga er van uit dat hier een functiedecorder inzit.Ik neem aan dat je met "slave" bedoelt, dat deze functiedecoder zichtbaar word in de loc-control als extra functies van deze Henschel locomotief.Heel simpel: open de lokomotiven Datenbank ga naar de Henschellocomotief, en open daar Fx1 Functions Decoder. Vul linksboven het gewenste adres van de funktiedecoder in en zet een vinkje bij Verknüpfen. Vul rechts daarvan in de functies van deze functiedecoder ( f0, f1 enz.) Dan opslaan en de Lokomotiven Datenbank afsluiten.Als je nu de loc-control van je Henschel locomotief opent staan er keurig (links) een aantal extra functies bij die de desbetreffende functies van je kraan bedienen.
Beste Wilchry,De kraan van Willy heeft, naar mijn weten, een eigen decoder en een eigen sleper om de decoder van digitale spanning te voorzien. Het betreft ook hier een functiedecoder.
Maar als ik nu met de kraan gaat rijden gaat het ledje op de kraandecoder flikkeren (en niet constant knipperen). Maw.door het rijden is er geen constante stroom.
de lok zelf gaat ook lopen.
Zitat von: Willy de Vaal am 06. April 2008, 22:10:13 de lok zelf gaat ook lopen.Hoi WillyDat was net het probleem waar ik tegenaan liep. Ik dacht dat ik iets fout had ingesteld. Ik heb hem nu als Roco-kraan ingesteld en dat gaat prima. Wilchry