Autor Thema: Baanontwerp  (Gelesen 9864 mal)

Offline Bob Vermeulen

• Senior-Mitglied
    • "Feldbergbahn"
Re: Baanontwerp
« Antwort #30 am: 06. April 2008, 15:43:48 »
Kees,

Als je verder gaat met profielen een nieuw thema aan maken dan houden we het overzichtelijk!
Deelnemer WinDigiPet Gebruikersgroep Nederland
Proud member of the Dutch WinDigiPet group

N bahn | Periode III | Duitsland middelgebergte | Windows10 | WDP 2021.1b | TAMS | LDT RM-GB-8 | S-DEC-4 |

Offline Gerard Moggré

• Senior-Mitglied
« Antwort #31 am: 06. April 2008, 15:56:52 »
Hoi Bob, Kees,

Kees,

Gerard schreef:
Zitat
Kan even geen screenhot plaatsen want ik zit niet op mijn eigen computer, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

hierbij wat hij bedoelde voor en na het treinnummerveld moet in ieder geval de zelfde RMK staan

Voor een treinnummerveld moet inderdaad minstens één RMK staan, maar na een treinnummerveld hoeft dit niet.

Offline Kees Polm

• Senior-Mitglied
  • nl
« Antwort #32 am: 06. April 2008, 23:12:53 »
Hallo Bob, Gerard,

dus als ik die 3 treinnr. velden wil houden kan ik ze 1 RM opschuiven.
Ik heb daarstraks nog een vraagje gesteld maar daar hebben jullie overheen gelezen denk ik.
De RM's die ik op de langere sporen(in't sch. st.) al heb aangelegd en dus niet voor profielen hoef te gebruiken  wat kan ik daar nog mee? of moet ik ze weghalen of gewoon koppelen aan de afrem en stopsekties.
Gr. Kees
WDP 2018 + update, Marklin, Tams, Cs1, Cs2, Ds. Dynasis controller, 2x S88

Offline Kees Polm

• Senior-Mitglied
  • nl
« Antwort #33 am: 06. April 2008, 23:53:17 »
Bedankt voor je reaktie Jan,

Wat jij aangaf was mij al bekent. het gaat me voorn. om de extra RM's op het lange spoor wat ik daar nu mee moet want die liggen al in de baan.

Offline Kees Polm

• Senior-Mitglied
  • nl
« Antwort #34 am: 07. April 2008, 07:45:20 »
Goede morgen Jan,

Sinds ik een 1/2 jaar geleden gestopt ben met wedstrijdmotorcrossen en met treintjes ben gaan spelen denken een hoop bekenden dat ik ook wat kwijt ben (m'n verstand).

Maar ik begrijp wat je zoekt Jan. het screenshot onderaan de 1e pag. van dit topic. De middelste sporen van de 3 schaduwstations hebben meer dan de 3 RM's aanm. remmen, stoppen. omdat ze langer zijn dacht ik i.v.m. profielen
er meer RM's in te bouwen maar dat hoeft dus niet begrijp ik maar ze liggen er nu wel dus A -haal ik ze er uit B -kan ik er wat anders mee C -verdeel ik ze over de 3 van aanm. remmen, stoppen.