De ontkoppelrail zelf is niet terug te melden met massadetectie.
Mijn persoonlijk idee was om het eerste deel (12 Cm, komende vanaf een wissel incl. ontkoppelrail) te voorzien van een bezetmeldpunt en de resterende 18 Cm ook met een bezetmeldpunt.WDP zal er straks toch mee moeten werken.
De ontkoppelrail heeft een metalen plaat aan de onderkant, die naar mijn gevoel beide spoorstaven met elkaar verbindt.
A: Als voorbeeld mijn eerste treingedeelte als bijlage toegevoegd. B: Wat ik begrijp van Gerard is dat je het in twee secties het beste kan verdelen op een rangeerspoor. Wat is jullie advies als het gaat bij doorlopende sporen?Ik wil daar in iedergeval een remgedeelte in bouwen en de sporen in beide richtingen rijden m.a.w. 4 secties ervan maken. Kan dat ?C: Hoop dat je het goed vind dat ik mijn vraag ook koppel aan de vraag van jou Riny. D:Het plaatsen en gebruiken van ontkoppelrail wil ik spoedig gaan uitproberen in WDP. Hoe wil jij er in de toekomst gebruik van gaan maken Riny? Moet dit geheel in automatisch bedrijf plaats vinden ?
Het zou mooi zijn als de ontkoppelrail in zijn geheel meegenomen kan worden in WDP
Vergissen is menselijk, ik had ook alleen een vermoeden, en heb het slechts snel gecontroleerd, en is jouw ontkoppelrail nu gelijk gerepareerd?