Autor Thema: Aantal locs in dbase?  (Gelesen 2459 mal)

Offline Riny

• Senior-Mitglied
    • http://www.modelspoorh0.nl
Aantal locs in dbase?
« am: 03. Juni 2008, 11:37:31 »
Hallo WuDuPu-ers,

Even een meedenk vraag.

Is het verstandig om al mijn locs in WDP in te voeren?  (57 stuks)
Of wordt het dan teveel van het goede?

Het grootste deel staat uiteraard in de kast maar ik wil ze "ooit" toch wel kunnen laten rijden onder WDP en ze kunnen dan maar ingevoerd zijn.

Ik stel deze vraag zodat ik dan op mijn gemak alles in kan gaan voeren.

Uiteraard moet ik ook alle foto's nog aanpassen betreffende de grote.
Als dat eenmaal gebeurd is zal ik de afbeelding als zip file op het forum plaatsen zodat iedereen daar gebruik van kan maken.

Helder moment. (heb ik soms wel eens  :D :D)
Trouwens, nu ik dit schrijf, zou het geen idee zijn om alle, nu in bezit zijnde afbeeldingen van onze WDP-group op 1 plaats te verzamelen? :-\

Mochten jullie het daar mee eens zijn, dan mogen jullie de afbeeldingen wel naar mij toezenden, zorg ik wel voor een complete Zip-bestand.
Met vriendelijke modelspoor groetjes,
Riny.

Märklin, H0 | K-Rails | Intellibox-IR, Tams Master Controle &  Ecos 1 | 2x Boosters Tams B2 | 10x Viessman 5211 | 15x Viessmann 5217 |
2x Laptop | Win-digipet 2009.1 Eng.  | DB / SBB | Periode: II t/m begin IV | Faller Car System via Koploper.

"Model Railway Workshop"

Offline Gerard Moggré

• Senior-Mitglied
Re: Aantal locs in dbase?
« Antwort #1 am: 03. Juni 2008, 11:50:56 »
Hoi Riny,

Als ik jou was zou ik ze allemaal invoeren. Loc's die in de kast staan kun je in de locdatabank ook onder de noemer "vitrine" zetten (ik weet niet onder welke naam deze in de Engelse versie staat) . Ze staan dan als het ware "verdekt", ze zijn niet als zodanig zichtbaar, maar je kunt ze eenvoudig oproepen als je ze op de baan wilt laten rijden.

(ben momenteel je baanplannen aan het bekijken, en kom daar later op de dag op terug).

Offline Riny

• Senior-Mitglied
    • http://www.modelspoorh0.nl
« Antwort #2 am: 03. Juni 2008, 12:00:02 »
Beste Gerard,

Bedankt voor je antwoord. :D
Ik zal dat eens gaan uitpluizen en zal dan de afloop hier weer plaatsen zodat andere daar ook weer gemak van hebben.

(Deze middag ga ik even voor koffiejuf spelen op onze modelspoorclub) :(
Met vriendelijke modelspoor groetjes,
Riny.

Märklin, H0 | K-Rails | Intellibox-IR, Tams Master Controle &  Ecos 1 | 2x Boosters Tams B2 | 10x Viessman 5211 | 15x Viessmann 5217 |
2x Laptop | Win-digipet 2009.1 Eng.  | DB / SBB | Periode: II t/m begin IV | Faller Car System via Koploper.

"Model Railway Workshop"

Offline Bob Vermeulen

• Senior-Mitglied
    • "Feldbergbahn"
« Antwort #3 am: 03. Juni 2008, 13:21:16 »
Riny goede morgen,

Ik heb ook al mijn loks, ca 90 stuks, opgenomen in de database. Het voordeel is: je hebt alles bij de hand. Ook de loks die niet digitaal zijn staan er in, want dan hou ik in iedergeval nog ergens een overzicht.
Deelnemer WinDigiPet Gebruikersgroep Nederland
Proud member of the Dutch WinDigiPet group

N bahn | Periode III | Duitsland middelgebergte | Windows10 | WDP 2021.1b | TAMS | LDT RM-GB-8 | S-DEC-4 |