Geachte Win-Digipet Pro X gebruikers,
Op verzoek van Peter Peterlin laat ik u allen het volgende weten:
Binnenkort biedt ik u de mogelijkheid, uw originele Duitstalige Win-Digipet CD-ROM
nagenoeg gratis om te ruilen voor de Engelstalige Pro X-3 CD-ROM. Immers deze Engelstalige
versie is vereist, om te kunnen werken met de door mij vertaalde Nederlandse versie
Win-Digipet Pro X-3.
Om uw versie om te ruillen stuurt u mij allereerst een mail (jkramer@kpnplanet.nl) met uw naam, adres, postcode en woonplaats.
In antwoord op uw mail krijgt u van mij een retourmail met het verzoek uw originele Pro X CD-ROM
te sturen naar:
De Spoorkraam,
Rosenburg 2
2352 XC Leiderdorp
Ik laat het aan u zelf over, of u de CD-ROM al dan niet aangetekend verstuurt.
Zodra ik uw CD-ROM heb ontvangen, ontvangt u van mij per mail een bericht van ontvangst
en tevens de mededeling, dat de Engelstalige CD-ROM de volgende werkdag met aantekening
zal worden gepost bij TNT-post. Op deze wijze heb ik de zekerheid, dat de CD-ROM de e.v.
werkdag na de verzending bij u aan de deur wordt afgeleverd.
De kosten van de verpakking en aangetekende verzending zijn helaas niet gratis en bedragen
€ 8,00 Dit bedrag kunt u resp. overmaken naar:
Rabobank: 335619231 tnv. De Spoorkraam, Rosenburg 2 2352 XC Leiderdorp
OF
Postgiro: 4019539 tnv. J. Kramer, Rosenburg 2 2352 XC Leiderdorp
Voor hen die in de directe omgeving van Leiderdorp wonen bestaat de mogelijkheid om na
afspraak de CD-ROM om te wisselen.
NB: stuur niet zondermeer uw CD-ROM naar mij toe, omdat ik maar over een beperkt aantal
Engelstalige CD-ROM beschik. Peter Peterlin is thans op vakantie en kan op zijn vroegst
begin augustus a.s. weer CD-ROM's leveren. Eea. uiteraard afhankelijk van uw verzoeken tot omruiling.
Met vriendelijke groet,
Jaap Kramer