Autor Thema: Workshops en Tips & Trucs vraag.  (Gelesen 2422 mal)

Offline Riny

• Senior-Mitglied
    • http://www.modelspoorh0.nl
Workshops en Tips & Trucs vraag.
« am: 14. Juli 2008, 13:34:12 »
Beste medespoorders,

Bij wie is het bekend of de "oude" Workshops en/of Tips & Trucs" nog bruikbaar zijn in de Pro versie?

De vraag is bedoeld om de basis van de workshops/tips & Trucs eventueel te gebruiken ondanks dat deze uit / voor de oudere versies zijn gemaakt.
Dat de layout veranderd is, is duidelijk betreffende 8.1 ten opzichte van Pro.
Waar het mij omgaat is, zou de basis dus nog bruikbaar zijn?

Ik stel deze vraag omdat ik van mening ben dat er goede onderdelen tussen de workshops/ tips & Truc zitten.

Hopelijk ben ik duidelijk genoeg betreffende de manier van mijn vraag te stellen.
Zo niet, dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke modelspoor groetjes,
Riny.

Märklin, H0 | K-Rails | Intellibox-IR, Tams Master Controle &  Ecos 1 | 2x Boosters Tams B2 | 10x Viessman 5211 | 15x Viessmann 5217 |
2x Laptop | Win-digipet 2009.1 Eng.  | DB / SBB | Periode: II t/m begin IV | Faller Car System via Koploper.

"Model Railway Workshop"

Offline Bob Vermeulen

• Senior-Mitglied
    • "Feldbergbahn"
Re: Workshops en Tips & Trucs vraag.
« Antwort #1 am: 14. Juli 2008, 13:53:28 »
Hallo Riny,

Veel van deze zijn gewoon bruikbaar, al moet je ze voor je zelf natuurlijk wel even denkbeeldig omzetten naar het gebruik binnen ProX3. Veel is ook specifiek voor een bepaald geval maar de algemene dingen zijn naar mij idee goed bruikbaar.
Deelnemer WinDigiPet Gebruikersgroep Nederland
Proud member of the Dutch WinDigiPet group

N bahn | Periode III | Duitsland middelgebergte | Windows10 | WDP 2021.1b | TAMS | LDT RM-GB-8 | S-DEC-4 |

Offline Riny

• Senior-Mitglied
    • http://www.modelspoorh0.nl
« Antwort #2 am: 14. Juli 2008, 14:01:34 »
Veel van deze zijn gewoon bruikbaar, al moet je ze voor je zelf natuurlijk wel even denkbeeldig omzetten naar het gebruik binnen ProX3.

Beste Bob,

Bedankt voor je reactie.
Het geen je aangeeft (zie citaat) is duidelijk omdat de schermen een ander uiterlijk hebben gekregen.
Het ging mijn meer om de eventuele acties, welke besproken worden, en of deze nog bruikbaar zouden zijn om eens wat mee te gaan rommelen.
Wie weet is het ook altijd nog bruikbaar en eventueel ook als naslagwerk.

Alleen jammer dat er op het punt van Workshop, Tips & Trucs eigenlijk niets meer bij komt.
Met vriendelijke modelspoor groetjes,
Riny.

Märklin, H0 | K-Rails | Intellibox-IR, Tams Master Controle &  Ecos 1 | 2x Boosters Tams B2 | 10x Viessman 5211 | 15x Viessmann 5217 |
2x Laptop | Win-digipet 2009.1 Eng.  | DB / SBB | Periode: II t/m begin IV | Faller Car System via Koploper.

"Model Railway Workshop"

Offline Bob Vermeulen

• Senior-Mitglied
    • "Feldbergbahn"
« Antwort #3 am: 14. Juli 2008, 22:39:00 »
Beste Riny,

Ik vind dat bij Tips en Triks op het Duitse forum toch heel mooie dingen zijn verschenen dit jaar waar ik toch zeker gebruik van maak. Je moet het wel net kunnen gebruiken! ;)
Deelnemer WinDigiPet Gebruikersgroep Nederland
Proud member of the Dutch WinDigiPet group

N bahn | Periode III | Duitsland middelgebergte | Windows10 | WDP 2021.1b | TAMS | LDT RM-GB-8 | S-DEC-4 |