Hoi Riny,Je zou eens kunnen overwegen om tmc's die je over hebt van een module gewoon over te houden(als het er een paar zijn natuurlijk) zodat je later als je gaat rijden en je zou voor het mooi nog wat tmc's xtra willen bijplaatsen op het gedeelte van die module je een logische volgorde houdt.Als je met profielen gaat rijden zijn hier en daar wat xtra tmc's vaak wel mooi.Je kunt altijd nog xtra tmc's bijmaken maar de nummering gaat dan wel erg verspringen.Gr. kees
Jan,Zoals jij beschrijft heb ik het ook op meerdere plaatsen op de baan, simpel omdat ik met testrijden toch hier en daar xtra tmc's heb bijgezet terwijl er op de tm-module voor die sektie geen ruimte meer was, geen enkel probleem,Maar Riny kennende en wetende hoe zijn bedrading er uitziet plus dat hij met modules werkt is het voor hem wellichtgeen onaardige gedachte om wanneer er ruimte op een tm module over is deze ruimte over te laten om in ieder gevalper module (afkoppelbaar baangedeelte) de tm's op dat baangedeelte te kunnen houden als hij er wat bij wil maken.Ik bedoel dan als je er een stuk of 2/3 over zou hebben natuurlijk geen 10 want dan kun je aan het eind van de rit 20 S88- ers bijkopen.Het is een suggestie die Riny kan overwegen.Gr. Kees
Noch ein Nach-Nachtrag: ich habe eben etwas in einem anderen Beitrag gelesen. Das könnte für dich auch interessant sein. Schau mal hier: http://www.windigipet.de/foren/index.php?topic=59093.msg78329#msg78329.
Beste Jan,De dual core proccesor zal het probleem niet zijn denk ik.Ik heb zelf het volgende idee hier over.De seriele poort is langzamer dan de usb-2 poorten dus het is een combinatie van faktoren.De IB heeft bij mij nooit problemen gehad van resets op de ouder PIII PC, het probleem kwam na de aanschaf van enkele nieuwe laptops.Vandaar de overstap naar de Tams MC, probleem is daarmee gewoon weg.